זה התנאי של שקד לחבירה לבנט I ולמה הרב רפי פרץ מסרב לוותר לה?

למרות שאיילת שקד מביאה, לפי הסקרים, יותר מנדטים - הרב פרץ מבהיר בריאיון לחדשות 12: "לא מתאים שחילונית תעמוד בראש איחוד מפלגות הימין" • שקד הודיעה לבנט שלא תסכים לחבור למשה פייגלין
חרדים 10
ט' תמוז התשע"ט / 11.07.2019 22:34

אם איילת שקד תצליח למצוא בית פוליטי? יו”ר איחוד מפלגות הימין, שר החינוך הרב רפי פרץ, מסרב להעניק את המקום הראשון לשרת המשפטים לשעבר איילת שקד.

בראיון לחדשות 12 – שישודר בשבת בחדשות סוף השבוע –  נשאל הרב פרץ מדוע הוא מסרב למהלך שיביא מנדטים רבים לרשימת הימין המאוחדת – והשיב: ”אני חושב שלא הכל זה מנדטים, ולא הכל זה סקרים. אני חושב שלציונות הדתית יש דרך, ושמתווה הדרך הזאת והעומד בראש הדרך הזאת, צריך להיות בן הציונות הדתית ולצידו אפשר שתהיה גם איילת”.

כאשר נשאל מדוע שקד צריכה להיות במפלגה שלא מוכנה לתת לה להתקדם למקום הראשון – השיב: ”אני חושב שהדרך שלה למעלה יכולה לעבור בזה שהיא חוזרת לפוליטיקה. ואנחנו אומרים לה – בואי תחזרי לפוליטיקה.

”אני רוצה אותה מכיוון שאנחנו זקוקים לכל קול, שלא יזרוק אותו לשום מקום. אנחנו רוצים את כולם”.

יו”ר הבית היהודי נשאל מדוע הוא “זקוק לכל קול”, אם קודם לכן אמר שהמנדטים לא חשובים, והשיב: “טוב”.

לפי דיווח בחדשות 12, לאחרונה החליט נפתלי בנט לסגת מרעיון החיבור עם משה פייגלין, לאחר ששקד הבהירה לו כי היא אינה מאמינה שמדובר במהלך מוצלח, והיא לא תסכים להתקדם איתו.

מסקר שפורסם הבוקר (חמישי) באתר ‘וואלה’ עולה, כי שקד היא המועמדת המובילה להוביל את איחוד מפלגות הימין.

לפי הסקר, 31% מהציבור הכללי סבור ששקד היא שצריכה להוביל את המפלגה המאוחדת, ורק 7% חושבים שיו”ר הבית היהודי, שר החינוך רפי פרץ, הוא שצריך לעמוד בראש; יו”ר הימין החדש נפתלי בנט זוכה ליותר תמיכה מפרץ עם 16%, ויו”ר האיחוד הלאומי, בצלאל סמוטריץ’ זוכה ל-6%. יש לציין כי 25% מהמשיבים השיבו “אף אחד מהם”.

התמיכה בשקד גורפת עוד יותר בקרב מי שמגדיר את עצמו תומך ימין – שם היא מובילה בבטחה עם 36%, לעומת 21% לבנט, 6% לפרץ, ו-7% לסמוטריץ’.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סתם אחת
    12/07/2019 08:49
    יורן
  1. מי זו שקד ? מה עשתה לטובת אזרחי המדינה ?מה תרמה ? שקד בגדה בבוחריה כשהחליטה יחד עם בנט לנטוד ולעבור לספינה אחרת וכשהפסידה מעמידה תנאים שהיא תעמוד בראש .מטומט מי שבוחר בה היא עלה נידף ,בוגדני וזגזגנית יותר מהרבה אחרים .לא מגיע לה להיות במקום החמישים !! אזרחים דהילחם שמצביעים עבור עיניין כחולות ולא יותר מזה .

  2. רפי פרץ
    12/07/2019 12:49
    דביר
  3. רפי פרץ לא יזוז מדעתו עד שהרב טאו יגיד לו פשוט חסיר

  4. ביבי תשריין אותה בליכוד
    12/07/2019 13:29
    אריק
  5. היא מועמדת נהדרת , הרבה יותר טובה מכמה אפסים שיש ברשימה.

  6. רפי פרץ אכזבה גדולה
    12/07/2019 18:49
    סא"ל מיל.
  7. אמנם אני שומר מצוות, אבל אין ערובה לכך שכל רב וטייס הוא גם חכם. כל מה שעושה רפי פרץ מאז שנכנס לפוליטיקה הוכיח לכולם שהוא אינו מתאים לתפקידו. חזור למקומות מהם באת. אני מקווה ששם תרומתך חיובית. מעשיך סותרים את דבריך.