‘חבר שלנו’: גפני הרס לליברמן את המיתוג החדש – ועודד פורר נלחץ

אחרי שיו"ר 'דגל' אמר בראיון כי "ליברמן שונה מלפיד, הוא חבר של החרדים" - אומר ח״כ עודד פורר: "חייבים ממשלת חירום כדי שלא אתה תשב עם היד על השאלטר. ‏יהיה צורך לקצץ בתקציב הישיבות, לשנות את חוק הגיוס, לבטל את חוק המרכולים ולעצור חקיקה דתית. זה לא קשור לחברות"
אריה ריבקינד
ח' תמוז התשע"ט / 11.07.2019 20:03

ח”כ משה גפני אמר היום (חמישי), בריאיון שהעיק לאולפן ynet, כי “ליברמן חבר של החרדים”.

בתגובה לדברי גבי אשכנזי מכחול לבן שאמר כי “החרדים לא בכיס של אף אחד” – אמר גפני: “זו אמירה נכונה. אנחנו תומכים בנתניהו בכל מקרה. אנחנו הולכים עם הציבור המסורתי שיש בימין”.

על פגישותיו עם ראש כחול לבן אמר גפני: “אני נפגש עם יאיר לפיד ואני לא אשב איתו בשום קואליציה, זה ברור. אני נפגש איתו ומדבר איתו. אבי ניסנקורן אצלי בוועדת הכספים רכז האופוזיציה, יש דברים שאנחנו עושים יחד איתו, יש דברים שאנחנו מדברים גם עם גנץ ואחרים. אנחנו הולכים עם נתניהו”.

כשנשאל האם יהדות התורה מחרימה את יאיר לפיד בגלל מה שעשה כשר אוצר – אמר גפני: “אנחנו לא מחרימים אף אחד. אנחנו לא מחרימים את לפיד, אנחנו לא יושבים איתו בקואליציה. הבעיה איתו היא המצע שלו וההתנהגות שלו.

“ליברמן לעומתו, הוא משהו אחר לחלוטין. ליברמן חבר של החרדים, הוא הלך איתנו יחד בבחירות בירושלים, בחיפה ובצפת. אנחנו תומכים בנתניהו, לא נשב בקואליציה עם יאיר לפיד בגלל המצע”.

בישראל ביתנו, המנסה למתג עצמה כאויבת החרדים, נהלו מההצהרה של יו”ר ‘דגל התורה’ – ויו״ר סיעת ישראל ביתנו, ח״כ עודד פורר, הגיב הערב: “גפני, זה לא אישי. אנחנו נמצאים במשבר כלכלי שמחייב ממשלת חירום לאומית כדי שלא אתה תשב עם היד על השאלטר”.

לדבריו, “‏יהיה צורך לקצץ בתקציב הישיבות, לשנות את חוק הגיוס, לבטל את חוק המרכולים ולעצור חקיקה דתית – כדי להחזיר את ישראל להיות נורמלית. על זה נלחם. זה לא קשור לחברות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות