הח”כ של ליברמן מנסה לגייס קולות ערבים כדי שיוכל להילחם בחרדים

בריאיון לתוכנית מרחאבית בכאן רשת ב סיפר ח"כ אלי אבידר על הפנייה של ישראל ביתנו לקהל המצביעים הערבים: "יש פה אוכלוסייה ערבית עצומה שרוצה להיות חלק מהמדינה הזאת, ואנחנו הכתובת שלה"
חרדים 10
ח' תמוז התשע"ט / 11.07.2019 20:17

ישראל ביתנו, מפלגתו של אביגדור ליברמן, שמשגשגת בסקרים האחרונים עם 9 מנדטים, לא מסתפקת כנראה רק בקולות הציבור החילוני שונא החרדים, ופונה כעת  גם לקהל די מפתיע – האוכלוסייה הערבית.

בראיון שהעניק היום (חמישי) ח”כ אלי אבידר מישראל ביתנו לתוכנית ‘מרחאבית’ עם ערן זינגר בכאן רשת ב’ – הוא אמר: “יש פה אוכלוסייה ערבית עצומה שרוצה להיות חלק מהמדינה הזאת, ואני רוצה להגיד לה שהיא יכולה ואנחנו הכתובת שלה”.

עמדת מפלגתו ביחס לציבור הערבי בישראל ברורה: “אנחנו רוצים שילוב מלא של ערביי ישראל במדינה. אנחנו חיים ביחד ואין סיבה שלא ניתן את אותה כתף לבניית המדינה, ואין סיבה שהערבים לא יקבלו את מלוא זכויותיהם”.

את דבריו על שילוב האוכלוסייה הערבית בחברה בישראל קושר ח”כ אבידר למוצאו. הוא נולד באלכסנדריה, וב-1967 עלה עם הוריו לישראל. לדבריו,  “זו השפה המקבילה אצלי לעברית. אני חי את השפה ואת התרבות הערבית”.

אבידר, שמרבה להשתלח בציבור החרדי,  לא מתרגש מהטענות נגד מפלגתו על היותה קיצונית. “זה שמציגים אותנו בקווים קיצוניים, משרת חלק גדול בפוליטיקה הערבית-ישראלית. ישנם גורמים שטוענים שהם לא רוצים להיות חלק מישראל, והם מרגישים שהאזרחות הישראלית נכפתה עליהם.

“יש קהלים גדלים (בחברה הערבית) ששמחים להיות איתנו בקשר. אנחנו רוצים אנשים שרוצים להגדיר את עצמם כישראלים, והם צריכים לזכות בכל הזכויות. זה מתקבל בברכה, כי אני לא מסתיר מאיפה אני מגיע ולא מסתיר את העמדות שלנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ליברמן וח" כ אבידר
    12/07/2019 12:50
    חיים לוין
  1. ליברמן ומפלגתו וח”כ אבידר הם רשעים שונאי ישראל ועכשיו הם התגלו כשמאלנים נתעבים שאוהבים את הערבים הארורים אני מקווה שהם יכשלו בגדול בבחירות שהם כפו על העם והם לא יעברו את אחוז החסימה