ברק מציע לשמאל לא לסמוך על ליברמן ומסביר מה באמת הוא רוצה

יו"ר 'ישראל דמוקרטית' התייחס לחיבורים בגוש: "בלי איחוד במרכז שמאל - משטר נתניהו לא יסתיים" • הדגיש: "אני ארוץ בכל מקרה גם אם לא אשיג איחוד" • על המיליונים שקיבל: "אם קרן וקסנר תאשר, אחשוף פרטים"
חרדים 10
ח' תמוז התשע"ט / 11.07.2019 11:59

יו”ר ‘ישראל דמוקרטית’ אהוד ברק אמר הבוקר (חמישי), בריאיון שהעניק לקרן מרציאנו ואודי סגל בגלי צה”ל, כי הוא ממשיך לקיים שיחות עם כלל הגורמים בגוש השמאל, על מנת להוביל לחיבורים – אבל הדגיש שירוץ בבחירות עד הסוף, גם אם לא יצליח להוביל לחיבורים.

“לא סגרנו עוד איחוד עם עמיר פרץ והעבודה”, אמר ברק. “הייתה שיחה טובה ברוח טובה אבל הדברים עדיין לא ברורים ונראה יותר מאוחר”.

כשנשאל האם הוא מתנה חיבורים בכך שהוא יעמוד בראש הרשימה המאוחדת – אמר ברק: “אני יודע שאני יכול להיות ראש ממשלה בהתרעה של 10 דקות ואנשים יוכלו לישון בשקט, אבל אני לא עומד על זה שאני אהיה הראשון. אני שואל מה יביא את הצירוף הכי נכון לגוש כדי שהוא יהיה מספיק גדול. אני נתפס כיותר מתאים במרחב הזה להיות ראש הממשלה, אבל אני אפילו לא מתיימר להיות בראש הרשימה. מספר 2 או מספר 17 ואני מוכן להיות מספר 3 עם ציפי לבני, אני לא חשוב. כבר הייתי בכל התפקידים האלה, הסיבה לכניסתי היא שאני אדם אחראי. אני מדבר עם כולם”.

ברק הדגיש : “אני ארוץ בכל מקרה גם אם לא אשיג איחוד. אני חושב שמי שימנע איחוד כזה, שהוא מתבקש, יישא באחריות הבוחרים שלו. בלי איחוד במרכז שמאל – זה טמפרטנט אחר לגמרי מאשר היה במועד א’ – משטר נתניהו לא יסתיים”.

ברק אמר כי הוא לא בוטח ביו”ר ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, בתור מי שככל הנראה ישמש לשון המאזניים ויקבע מי יהיה ראש הממשלה הבא.

“להציב את ליברמן כמי שיהיה הבורר זו אשליה תמימה. ליברמן רוצה להגיע לעמדה שבה הוא יכול להכריח את הליכוד להחליף את ביבי. ראינו אותו משנה את עמדתו על פי צרכיו הפוליטיים בן לילה ואני מציע לא ליפול למלכודת התמימות, אני לא הייתי סומך על ליברמן כבורר”.

על המכר שלו, ג’פרי אפשטיין, שמואשם בביצוע עבירות של מעשים חמורים – אמר: “מי שהציג לי אותו הוא שמעון פרס לפני 15 שנה, הוא לא היה עבריין ולא כלום. מדובר באדם שאני מכיר אותו, נפגשתי איתו מפעם לפעם, הרבה פחות פעמים ממה שנפגשו איתו טראמפ או קלינטון. הוא לא תמך בי פוליטית ולא שילם לי כסף. אין לו שום השפעה פוליטית, אני מעולם לא השתתפתי בשום מסיבה בביתו. הוא לא חבר קרוב אבל אדם שאני מכיר ופגשתי ואני לא מתעלם מזה”.

ברק התייחס גם למליונים שקיבל מקרן וקסנר: “אני עושה את כל פעולותיי כאזרח על פי החוק. מדווח לרשויות המס, משלם את המס עד הפרוטה אחרונה. כשאני נכנס ויוצא מפעילות פוליטית אני משאיר דוחות מפורטים. תפנו לקרן וקסנר, אני לא בעל המידע ומה שהם יתנו – אין לי בעיה עם זה. אין שום פגם ביני לבין קרן וקסנר”.

תגיות

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כל ילד בגן יודע שאסור לסמוך על ליברמן בשביל זה לא צריך את ברק
    12/07/2019 17:23
    הגננת רותי
  1. ברק ממש גאון

  2. מעונות היום
    12/07/2019 18:20
    גונן אלי
  3. פתרון יחיד הוא
    הפרטת המעונות
    ביטול מחירי המים למעונות
    ביטול מחירי החשמל
    ביטול מחירי השכירות למעונות
    וביטול המע”מלמעונות
    והכל החל מגיל 0.3 ועד גיל 5.00