8 חודשים במרתף, בתנאים אכזריים • הצעירה שתינוקה נחטף מדברת

אם התינוק שנלקח ממנהמיד לאחר הלידה בניו יורק סיפרה בריאיון ל"שש" עם אמנון לוי: "הם נתנו לי לראות אותו חמש שניות וזהו, לקחו אותו ממני" • עורך הדין המייצג את החשודה המרכזית: "הרבנית ס' היא אישה צדקת, אין לה קשר לחטיפה"
חרדים 10
ח' תמוז התשע"ט / 10.07.2019 21:06

פרשת ‘איפה הילד’: אם התינוק שהוטסה מישראל כשהיא בהריון, והעובר שילדה הועבר לידי זוג חרדי חשוכי ילדים, התראיינה היום (רביעי), תחת השם הבדוי ‘יעל’, ל’שש’ עם אמנון לוי ברשת 13 – ומסרה את גרסתה לפרשה.

לדבריה, האפוטרופוסית שמונתה על ידי המדינה, הרבנית ס’, אשפזה אותה בבית חולים פסיכיאטרי בישראל. “אחרי שאשפזה אותי בכפייה במשך חודש, חברה שלה הסיעה אותי מבית החולים ישר לשדה התעופה. הייתי בחודש השמיני להריון, היא אמרה לי ‘אנחנו נטייל, יהיה לך כיף ואת תשכחי מהכל”.

הרבנית, היא אומרת, לא שאלה אותה אם ברצונה לנסוע, “היא פשוט הסיעה אותי בכוח”.

בחו”ל לקחה אותה הרבנית ס’ ישר לבית חולים, למרות ש”לא היו לי צירים בכלל. היא לקחה אותי לשם כדי שאלד ובשביל לחטוף ממני את התינוק שלי, שאני ילדתי אותו, שיש לי איתו קשר דם, אהבת חיי”.

לפי עדותה, היא ילדה בניתוח קיסרי. “הם נתנו לי לראות אותו חמש שניות וזהו, לקחו אותו ממני. הוא היה סגור בתוך עגלה סגורה. מאז לא ראיתי אותו עד היום”.

אחרי הלידה, לדברי יעל, הרבנית אשפזה אותה בכוח “כדי שלא אדבר על התינוק”, ולאחר מכן לקחה אותה למרתף בניו יורק.

“הייתי מוחזקת שם במשך שמונה חודשים בתנאים ממש אכזריים. לא היה לי קשר עם אף אחד, הייתי מנותקת מכולם. היא לקחה ממני את הטלפון שלי. לא היה לי דרכון ולא הייתה לי תעודת זהות, כלום לא היה עליי. הם לקחו ממני את החופש להיות בקשר עם מישהו”.

היא הוסיפה: “במשך שלוש וחצי שנים המשפחה של החבר שלי פנתה לרשויות ולמשטרה והם לא עשו שום דבר בנידון”. אולם, היא סיימה בנימה חיובית: “אני שמחה שהפרשה יצאה עכשיו לאור והיא נחשפה. עכשיו הם יעשו הכול כדי שהתינוק שלי יחזור אליי בקרוב”.

עורך הדין יהלי שפרלינג, המייצג את החשודה המרכזית בפרשה, מכחיש בשיחה עם אמנון לוי כי היא מעורבת בחטיפה: “הרבנית ס’ היא אישה צדקת, רבת פעלים, עשרות שנים תורמת לחברה בישראל. אין לה קשר לחטיפה, אין לה מושג על חטיפה. אין לה מושג על העניינים האלה בכלל.

“היא טיפלה בה, הייתה נערה צעירה, שנכנסה להיריון לא רצוי. היא ראתה שמנצלים את הנערה, שהיא נופלת בין הכיסאות… היא יצרה קשר עם משפחת הנערה, שנאותה לקבל אותה ולשקם אותה. היא הגיעה לשם. הרבנית לקחה אותה לשם, הייתה איתה בלידה, ואז עזבה. היא בכלל לא יודעת מה קרה עם התינוק. להגיד שהיא עשתה מעשה כזה? מה היא קשורה לזה?”

“המשטרה לא רואה בה אשמה”, המשיך עורך הדין. “כבר חודשים שאין כתב אישום או כתב חשדות. שום דבר. הפרשייה נגמרה בפרקליטות, ואין ספק שגם לא יהיה פה כלום. לא נכון להגיד שהיא חשודה מרכזית. הראייה לכך – התיק לא התקדם לשום מקום”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תגובה
    11/07/2019 13:13
    שיר
  1. עצוב מאוד גם אישה פגועה יכולה לגדל ילד וצריך לעזור ולתמוך בה ובילד

    • מירי   11/07/2019 23:41

      נראה סיפור לא אמין של האישה.כנראה עשתה טעות.מתחרטת וממציאה סיפורים שיחזירו לה את הילד

    • צפוני   12/07/2019 11:47

      שקר וכזב! מדובר באישה צדיקה בעלת מסירות נפש על גמילות חסדים שגדלה נערה יתומה פגועת נפש וכשלא מצאה לה פיתרון ועתיד בארץ טסה איתה על מנת לסדר אותה בצורה טובה בארה”ב.
      המתלוננת מדברת מה שמכתיבים לה גורמים בעלי אינטרסים צדדיים לדבר! היא נסעה ברצונה ובשמחתה והילד נלקח ממנה כיוון שהיא הייתה בהתקפת טירוף אחרי הלידה ע”י הרשויות שם! הרבנית ניסתה ככל יכולתה למנוע את זה! לא גדלו אותה 8 חדשים במרתף! סידרו לה מקום טוב על מנת להשאר בו ברצונה!
      אבל מה לעשות שגירסתה של מטורפת שחוזרת בה כל 2 דקות נשמעת מהימנה בתקשורת העיקר להכפיש את החרדים!
      מזכיר את עלילות הדם של ימי הביניים!