“מניח את האגו בצד”? זו הדרישה של בנט ושקד מאיחוד מפלגות ימין

בשיחה עם גולשים בפייסבוק אמר בנט: ''אני חלוק לגמרי עם זהות על עניין הצבא המקצועי - זה יהיה אסון. אבל זה לא מונע אפשרות לחבור אליה" • שקד ובנט דורשים מהרב רפי פרץ: המקומות 1 ו-4 • ומה השיב בנט כשנשאל אם ימליץ על נתניהו לראשות הממשלה?
אריה ריבקינד
ז' תמוז התשע"ט / 10.07.2019 20:36

יו”ר הימין החדש נפתלי בנט התייחס הערב (רביעי) למאמצים לאיחוד הרשימות בימין והבטיח כי יהיה גוש טכני שיורכב לקראת הבחירות לכנסת ה-22.

“שתי אופציות לחבירה אפשריות – עם זהות או המפלגה החרד”לית. יש יתרונות לכאן או לכאן, נראה ונחליט”, אמר בנט בשיחה עם גולשים בפייסבוק.

הוא הוסיף: “אני חלוק לגמרי עם זהות על עניין הצבא המקצועי – זה יהיה אסון בישראל. אבל זה לא מונע אפשרות לחבור אליה. בכל מקרה זה יהיה גוש טכני”.

בנט אמר כי עניין המיקומים חשוב פחות מבחינתו. “אני מניח את האגו בצד ולא דורש מקום מסויים. נהיה חייבים להתאחד ועוד כמה ימים נתחיל לשבת עם המפלגות השונות. לא נוותר על בלוק טכני”.

אלא שלמרות הדברים הללו, גורם המעורב בפרטי הפגישות צוטט הערב בחדשות הערב בכאן 11, כי לראשונה, נפתלי בנט ואיילת שקד העבירו היום מסר משותף למפלגת איחוד הימין, לפיו דרישתם המרכזית היא המקומות 1 עבור שקד ו-4 לבנט.

יו”ר הבית היהודי, השר רפי פרץ, עדיין אינו מוכן לוותר על המקום הראשון ברשימה.

הוא נשאל אם ימליץ על נתניהו לראשות הממשלה – וענה: “מה שאני רוצה זה ממשלת ימין אבל ימין נורמלי וסביר שיטפל במשילות ובעזה”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מי בעל הבית ?
    11/07/2019 01:06
    לחיים ☕
  1. האמת ! אם רוצים אחדות עד לניצחון צריכים להיות ישרים וכנים ומאוחדים! שיהיה אחדות בין כל מפלגות הימין ונקבל 19-20 מנדטים !
    או שכל מפלגה תרוץ לבד ואף אחד לא יעבור את % החסימה !
    והשמאל והערבים ח”ו ימשלו בארצינו !
    הציבור הימני צועק אחדות הצילו את שילטון הימין !
    שלא תעברו לאופוזיציה חלילה !
    לדעתי כל ראש מפלגה צריך לקבל מקום ברשימה בחמישה הראשונה ועל השאר אפשר להתווכח או גורל !
    בהצלחה רבה !

  2. תעשו רוטציה
    11/07/2019 07:50
    .
  3. שנתיים בנט ושקד בשותפות ושנתיים רפי פרץ

  4. אין שום איחוד
    12/07/2019 20:42
    האמת הצרופה
  5. המטרה היא לרמות את מצביעי הימין