אייכלר: “ראשי רשויות מהימין שכחו מה זה להיות יהודים. אנו לא נסלח!”

ח"כ ישראל אייכלר: "נוצרה כאן אוירה כללית של מלחמה גלויה וחצופה נגד ה' גם מצד ה'מסורתיים' והימין הפוליטי" • "על כל איש פוליטי לדעת כי לא נשכח ולא נסלח. יום יבוא ונפרע ממנו"
אריה ריבקינד
ז' תמוז התשע"ט / 10.07.2019 20:28

אחרי החלטת מועצת עיריית רמת גן, בראשות כרמל שאמה מהליכוד, להפעיל קווי תחבורה ציבורית בשבת – אומר ח”כ ישראל אייכלר: “לאחרונה חזר כרמל שאמה, השגריר מאונסק”ו ספוגת האנטישמיות. שם הוא נלחם נגד אנטישמיות וכשל כישלון חרוץ. כאן הוא נסחף ברוח האיבה נגד היהדות והשבת ו’פלישת החרדים’ לרמת גן. -מה שמזכיר את החלטות אונסק”ו נגד היהודים הפולשים לירושלים”.

לדברי אייכלר, “הכרזות מלחמה גלויות נגד התורה וההלכה, שלא רק מצד הרפורמים והכופרים לבד, אלא גם מצד ה”מסורתיים” והימין הפוליטי, זו תופעה חדשה ומסוכנת.

“ההלכה מותקפת משמאל ומימין, מליברמן ועד חמישה ראשי ערים מן הליכוד שעלו על גל האיבה האנטישמית נגד היהדות ושומריה. נוצרה כאן אוירה כללית של מלחמה גלויה וחצופה נגד ה’ מצד שלטון הכפירה והתועבה משמאל ומימין כאחד”.

אייכלר מבטיח נקמה: “הימין נגרר למלחמה גלויה נגד התורה. נקווה שכולם יקבלו תשובה יהודית מוחצת בקלפי. על כל איש פוליטי לדעת כי לא נשכח ולא נסלח. יום יבוא ונפרע ממנו בדרך פוליטית ארוכת טווח. היהדות החרדית לא תיתן יד פוליטית בעתיד לשום גורם שיסית וידיח נגד שומרי הדת”.

ח”כ אייכלר הדגיש: “רוב אנשי הימין אינם רוצים מלחמה בחרדים. גם בשמאל יש היום אנשים רבים שמחפשים דרך להתקרב ליהדות. הבעיה היא ברוח התועבה הנושבת בתקשורת, בדיקטטורה המשפטית ובביצה הפוליטית, שמזינים זה את זה בדלק השנאה ליהדות.

“לא רק ‘השמאל שכח מה זה להיות יהודים’ אלא גם ‘הימין שכח שהשנאה לתורה איננה יהדות’. אנחנו נבלה אותם, את הימין החילוני והשמאל האנטי דתי גם יחד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אייכלר, תפנה את החיצים לשס ואחריהם לדגל. גם
    12/07/2019 17:11
    אני
  1. בירושלים יש פרצות בשבת והכל בזה שבגלל נכד הרב קנייבסקי ודרעי (מאד מעניין לחקור למה)הלכו עם ליאון(ליברמן).בבחערות עכשיו אם יהדות התורה ילכו ים דגל הרבה יותר חרדים לא יצביעו ג. הרבה יותר מכמה שלא הצביעו ג בפעם הקודמת. תתבוססו בבוץ שאתם נהייתם סמרטוטים לשס ודגל