תועבה היא • לא תאמינו מה קרה למודעה המצונזרת של ‘מיין שיך’

חיים טוויטו
|
ז' ניסן התשע"ד / 07.04.2014 11:40
ישראל דוידוביץ, מעצב ירושלמי משכונת מאה שערים, עיצב מודעה לחנות ‘מיין שיך’ • אבל כשהמודעה נשלחה לפירסום ב’המודיע’, התברר שהמבקר הרוחני של העיתון קצת רגיש • צפו מה קרה

ישראל דוידוביץ, החותם בשם ‘פינטל’, הוא מעצב ירושלמי משכונת מאה שערים, החתום על המודעה המיוחדת הזאת של ‘מיין שיך’. סגנון העיצוב שלו מקבל השראה מודרנית והמוטיבים החרדיים השמרניים יוצרים מודעה חיננית לגמרי.

דבר המעצב ל’פשקוויל’: “בקמפיין הנוכחי, לקראת חג הפסח, ביקשנו לשבור את השגרה הפרסומית שלנו והחלטנו ללכת על המסר הפשוט ביותר: לבטא את הייחודיות של המקום, מה שהופך את ‘מיין שיך’ למה שהוא, העובדה שהוא המקום היחיד בו יש כל נעל, לכל גבר חרדי.

“ערכנו יום צילומים בו צילמנו כמה סוגי לבושים עם הנעל המותאמת בשבילם, לבטא את הכ-ו-ל-ם שאפשר למצוא בחנות. הקופי מבטא את המסר ‘בסוף כולם נפגשים במיין שיך’, כי על אף המחלוקות וחילוקי הדעות במגזר, ‘מיין שיך’ מאחדת את כולם”.

המודעה נשלחה לעיתון המודיע. אלא שמסתבר, שהמבקר הרוחני של העיתון רגיש לרגליים מכוסות וצנועות. כך קרה, שגם כאשר נשלחה אל העיתון גרסה המצונזרת, – גם היא לא פורסמה.

מדוע?

“יש שם נעליים מודרניות, לא מתאים”.

קרדיטים:

עיצוב: ישראל דוידוביץ – פינטל • צילום: אלי קובין • אסטרטגיה: לאה בלוי

מקור: פאשקוויל

נעלי חסידים פרסום2 נעליים קונים מהר

 

נעלי חסידים פרסום7 המודעה המצונזרת שנשלחה להמודיע ונפסלה

 

נעלי חסידים פרסום6 המודעה לפני צנזורה

 

 

נעלי חסידים פרסום5 יש מקום לכולם

 

נעלי חסידים פרסום4 מאחורי הקלעים של הצילומים

 

 

נעלי חסידים פרסום3 יש נעליים לכל הסוגים