תשובה 3 • רני רהב: “גדעון לוי היקר, אוהב אותך – אבל הפעם הגזמת”

יחצ"ן-העל תוקף את עיתונאי "הארץ" גדעון לוי על המאמר השנוי במחלוקת שפרסם היום נגד טייסי חיל האוויר • "נראה אותך יוצא לעזה בעצמך לנסות לעשות משהו עם חיות האדם האלה!"
שירות גלובס
י"ז תמוז התשע"ד / 14.07.2014 21:01

יחצ”ן-העל רני רהב מגיב היום (שני) לטור השנוי במחלוקת של גדעון לוי, שתקף בחריפות את טייסי חיל האוויר ועורר זעם רב בקרב הציבור בישראל, שבוע לאחר פתיחת מבצע “צוק איתן”.

“גדעון יקר, אני אוהב אותך באופן אישי, ואני חושב שחשוב שיש אדם כמוך בינינו. חשוב שמישהו ירים זעקה מעת לעת. אתה אדם נאור ובאמת מאמין שהעולם יכול לחיות בשלום, אבל גדעון יקר מאוד, באמת יקר, הפעם טעית ובגדול! טייסינו הם מלח הארץ, האנשים הטובים האנשים שבזכותם לא נכניס כוחות רגליים לעזה ונקבל 300 חיילים בארונות”, כותב רהב.

רהב טוען כי יציאת ישראל למבצע הצבאי היא מוצדקת ומביע תקווה שאולי תושבי רצועת עזה ייצאו לרחובות נגד משטר חמאס: “גדעון, אין ברירה, הפעם באמת אנו הצודקים, הפעם באמת הגיע הזמן שתושבי עזה ייצאו לרחובות גם אם הם מסכנים את חייהם. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להפוך את ישראל לבוסניה, והכול בגלל אנשים קיצוניים שגרים בעזה!

“נראה אותך יוצא לעזה בעצמך לנסות לעשות משהו עם חיות האדם האלה! שנינו יודעים הרי שחי לא תחזור משם, ואני הראשון שאצטער על כך, וזאת משום שאני באמת אוהב אותך ובטוח שאתה מתכוון לטוב, אבל גדעון, הפעם זה הילדים שלך ושלי, הפעם זה הילדים של כולנו. הפעם הם בכוחות ענק של טילים שמתקיפים אותנו, והפעם אין ברירה”.

רהב קורא לגדעון לוי להפסיק לתקוף את טייסי חיל האוויר, אותם הוא מכנה “טהורי לב”: “כל תושבי עזה שרוצים לקבל הגנה מוזמנים לעבור את הגבול, על מנת שלא נפחד מבית הדין לפשעי מלחמה ונוכל לחסל את הרוצחים המתועבים האלה! גדעון, הפעם אין ברירה!!! אנא תוריד את היד מגיבורי ישראל, מלח הארץ, טייסי חיל האוויר טהורי הלב והנשמה. הם מצילי החיים של עם ישראל!

“אנא גדעון, תתנצל בפניהם, מגיע להם שתעשה את זה, וזאת משום שאני מכיר אותך, אתה אדם טוב. אנא גדעון, בשם הילדים שלנו, כי אין לנו ארץ אחרת…

“גדעון, הייתי מצפה ממך לא לכתוב מאמר זה בשעת מלחמה כשכל מדינתנו מותקפת. הייתי מצפה ממך לגנות באותה חריפות את חיות האדם ששולחים מאות טילים על ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מה יש לאהוב בזבל הזה
    21/07/2014 08:31
    שלמה
  1. הליקוק הזה של רני רהב – לא אמיתי
    לגבי הגדעון הזה – היגיע הזמן להקיא אותו מתוכנו
    לגבי הגדרת המושג “מתוכנו” – לא כל אחד חייב להצטרף
    אבל בסוף האמת תנצח, נצח ישראל לא יישקר