החוקרים מנסים להפיק דנ”א מבגדי הילדה בהתעללות: אין פריצת דרך

החוקרים והפרקליטות מבקשים לדחות את הדיון הבוקר, כדי שיספיקו להפיק דגימת דנ"א מהבגדים שנלקחו מבית הילדה • 'כאן': התביעה הצבאית לא צפויה לבטל את האישום נגד מחמוד קטוסה • גורם המקורב לחקירה: לא ברור כמה הממצאים החדשים מחזקים את החשד דווקא נגדו
חיים טוויל
כ"ב סיון התשע"ט / 25.06.2019 01:40

ההתעללות בילדה החרדית בת ה-7: הבוקר (שלישי) ב-09:00 אמור להתקיים בית הדין הצבאי דיון בו יוכרע האם להאריך את מעצרו של הנאשם מחמוד קטוסה, תושב הכפר דיר קדיס, הממוקם ליד מודיעין עלית.

אלא שהחוקרים והפרקליטות הצבאית מבקשים לדחות את הדיון בכמה שעות, כדי להספיק ולעבד ממצאים חדשים, לאחר שחוקרי היחידה המרכזית ש”י  אספו בצהרי יום שני את בגדי הילדה בת ה-7 מיום התקיפה, והיא העידה בפעם החמישית במשטרה, בפני חוקרת חוקרת בכירה. גם אמה מסרה עדות נוספת כחלק מפתיחת החקירה מחדש.

על אף הזמן הרב שחלף מאז המועד של התקיפה, כמעט שלושה חודשים, במשטרה מנסים להפיק מהם דגימת דנ”א.

בשל כך, בפתח הדיון היום ידונו הצדדים בבקשה לדחות את המשך הדיון עד לשעות אחר הצהריים.

בחדשות 12 דווח, כי עורכי הדין של המשפחה, יהודה פריד וטל גבאי, טוענים שמדובר בממצאים משמעותיים שקושרים באופן מובהק את קטוסה למעשה. אלא שגורם המקורב לחקירה סותר את טענתם ואומר כי לא ברור כמה הממצאים מחזקים את החשד דווקא נגד קטוסה.

שני הפרקליטים זומנו לפגישה עם הפרקליט הצבאי הראשי הבוקר, בטרם יחל הדיון בבית הדין הצבאי.

על פי הידוע עד לשלב זה, לא הושגה פריצת דרך שתוכל למנוע את ביטול כתב האישום – אבל אין עדיין החלטה סופית.  החלטה בסוגיה צפויה להתקבל רק לאחר התייעצות עם פרקליט המדינה, שי ניצן.

בכאן 11 פורסם כי התביעה הצבאית לא צפויה להודיע על ביטול כתב האישום נגד קטוסה וכי יתקיים דיון דרמטי.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות