תשובה 2 • יצפאן נגד גדעון לוי: איך האיש הזה חי עם עצמו באותו בית?

"300 אלף הרוגים בסוריה – העולם לא אומר כלום. בעיראק גומרים אחד את השני - אין להם בעיה. במצרים מוציאים להורג, בתימן, באפגניסטן – כל העולם שותק"
שירות גלובס
ט"ז תמוז התשע"ד / 14.07.2014 16:45

נדיר לשמוע את אלי יצפאן מדבר על פוליטיקה, אבל בימים אלה של מתקפת טילים על ישראל ומלחמה מול חמאס, יצפאן מתקשה לשמור על קור-רוח. בראיון לשרון גל ברדיו 102FM הדף יצפאן את הגינויים על ישראל מהעולם ואפילו כינה את האנגלים “זבאלות”.

“300 אלף הרוגים בסוריה – העולם לא אומר כלום. בעיראק שורפים וגומרים אחד את השני – אין להם בעיה. במצרים מוציאים להורג, בכל מקום. בתימן, באפגניסטן – כל העולם שותק. פה יורים עלינו, וכולם מפגינים נגדנו במקסיקו. מה תרמה מקסיקו לאנושות? תסביר לי את האנטישמיות הזאת”.

יצפאן קבל גם על ההפגנות נגד ישראל באירופה ובריטניה ואמר: “ראית את אירופה? הם כבר התעוררו. האנגלים, הזבאלות האלה, אין להם מה לעשות, הם ישר מפגינים נגדנו. לא משנה מה, יש הפגנות ביום ראשון. האנגלים, הדרקעס האלה, מפגינים נגדנו. אותו דבר הצרפתים, ואותו דבר בכל מקום באירופה.

“ומה קורה? אנחנו מתחילים להכות על חטא. אנחנו מתחילים להגיד: אולי אנחנו לא בסדר? תסתכל על הפרשנים ב-24 שעות האחרונות. אנחנו מפרשנים את בית הדין בהאג, אם אנחנו כן עושים דברים נכון או לא עושים דברים נכון – תסביר לי את התופעה המפגרת הזו…

“גדעון לוי כותב ‘הרעים לטיס’, איך הוא שורד את עצמו האיש הזה? איך האיש הזה חי עם עצמו באותו בית? החבר’ה שלנו נלחמים שם, הטייסים שלנו עושים הכול כדי לא לפגוע באזרחים… הם הפילו לעצמם עמוד חשמל, המפגרים האלה.

זה עם שיורה על עצמו.

ההוא (פוטין) נכנס להם לאוקראינה, לקח להם עיר שלמה, העולם עומד בשוק – לא עושה כלום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא מוסרי שהטייס לא הפציץ!
    15/07/2014 09:40
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. להרוג בהם רבבות זה מאוד מוסרי. לא מקיימים מצוות דיינים ולא מבערים ת החמס מתוכם שיבערו יחד איתם!