השר ארדן: ‘החקירה נוהלה במודיעין עילית, יתכן שהיא נוהלה ברשלנות’

השר לביטחון הפנים בריאיון לירון דקל ותם אהרון בכאן רשת ב: "טוב שחקירת ההתעללות בילדה בת ה-7 נפתחה מחדש, כנראה שלא נעשו כל הפעולות הדרושות"
חרדים 10
י"ז סיון התשע"ט / 20.06.2019 11:41

השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, אמר היום (חמישי) בריאיון לירון דקל ותם אהרון בכאן רשת ב, כי לא מיהר בכך שקרא לחקור את ההתעללות בילדה בת ה-7 כפשע לאומני.

ארדן הסביר כי “אם הנאשם יורשע במעשה, צריך יהיה לחקור אם היה מניע כזה. הוא הוסיף שהמשטרה תצטרך לעשות הפקת לקחים בעקבות השאלות הרבות שעולות מהחקירה.

הנאשם אם הוא יורשע, צריך יהיה פה גם לחקור האם היה מניע לאומני. אני חושב שכשיש פשעי גוף חמורים שנעשים על ידי פלסטיני כלפי יהודי, צריך תמיד גם לשאול את השאלה: האם אם היה מדובר בפלסטיני או בילדה פלסטינית או ביהודי בהקשרים של מעשי רצח, האם הוא היה מבצע את אותו דבר או שההסתה, שאין מחלוקת שקיימת ברשות הפלסטינית, השפיעה על האירוע.

“אני שאלתי את המשטרה, אני גם העליתי פוסט עוד באותו ערב ביום שני בערב, וכתבתי שכתב אישום כזה לא יכול להישאר כשהוא מעורר כאלה שאלות. כמובן התכוונתי לשאלות איך זה שלא הייתה כאן בדיקה רפואית של הילדה, איך יתכן שלא הגיעו לשותפים שלו..”

השר הוסיף: “כיוון שלא קיבלתי תשובות, אני חושב שהיה לזה גם חלק בהחלטה של המשטרה לפנות לפרקליטות שוב, כיוון שהחקירה הזו נוהלה על ידי תחנה קטנה במחוז ש”י, תחנת מודיעין עילית, וככל הנראה לא נעשו פה כל פעולות החקירה, ואני שוב מסייג את דברי, ככל הנראה לא נעשו פעולות חקירה… ולכן טוב מאוד שהחקירה נפתחה מחדש”.

האם יכול להיות שהחקירה נוהלה ברשלנות?

“ברור שיכול להיות, למה מישהו פעם אמר שהמשטרה מושלמת או הפרקליטות חפה מטעויות? המקרה הזה הוא בהחלט חמור ביותר ומורכב ויתכן מאוד שנפלו כאן טעויות בהליך החקירה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    השוטר אזולאי
    21/06/2019 15:05
    גבי
  1. הסרט הזה מייצג את משטרתמישראל לדורותיו. מעט שוטרים,מעט מאד חוקרים מקצועיים והרבה חלמאים רודפי פרסום.

  2. חרדן.
    21/06/2019 22:38
    סוסו
  3. אתה שר החלש ביותר שהיה למשרד לבטפ,
    תעלם לנו מהעיניים,חסר חוליות שכמוך !!