ראש המוסד לשעבר: ‘בוחרי נתניהו הם אנשים חסרי דעת, בגובה דשא’

ראש המוסד לשעבר, שבתי שביט, בראיון ל'מעריב': הבוחרים של נתניהו הם אנשים שהסף הנורמטיבי שלהם הוא בגובה דשא" • "אתה מוכן לחיות במדינת ישראל שסמוטריץ' מתאר? בארץ ישראל שלו אני לא אשאר דקה"
חרדים 10
י"ז סיון התשע"ט / 20.06.2019 10:31

ראש המוסד לשעבר שבתי שביט, שיחגוג בקרב יום הולדת 80, פועל לסלק את בנימין נתניהו מלשכת ראש הממשלה – ומשתלח במילים בוטות במחנה הלאומי ובמתיישבים ביו”ש.

בראיון ל’מעריב־סופהשבוע’ שיפורסם מחר, מגלה שביט: ”בראשית שנות ה־90 נפגשתי עם מנהיגים ערבים במזרח התיכון וביקרתי בחלק מהמדינות. תמיד ידענו לנצל מצבים פוליטיים שהיו בהם מפגשי אינטרסים בינינו לבין אותה מדינה ערבית, אבל לא דין מערכת קשרים חשאית כדין הסכם שלום חתום, יחסים דיפלומטיים והסכמי מסחר.

”אז מה שאפשר לעשות עם ירדן ומצרים, אי אפשר לעשות עם הפלסטינים?”, הוא שואל.

לדבריו, מתיישבים רבים מיהודה ושומרון יסכימו להתפנות בתנאים מתאימים: “אין ספק שביהודה ושומרון יש כוח אמוני, אפילו משיחי, שעבורו הישיבה ביהודה ושומרון היא צו האל. אני בז להם, כי זו לא היהדות האמיתית”.

שביט מתקשה להכיל את נוכחותו של בצלאל סמוטריץ’ בזירה הציבורית והפוליטית: “אתה מוכן לחיות במדינת ישראל שהוא מתאר? בארץ ישראל של סמוטריץ’ אני לא אשאר דקה”, אמר.

”המלחמה שלי היא לא עם סמוטריץ’”, הוא מוסיף, “אלא עם הליכוד בראשות נתניהו. הבוחרים שלו הם אנשים חסרי דעת, חסרי הבנה. הבייס הפוליטי שלו זה אנשים שהסף הנורמטיבי שלהם הוא בגובה דשא”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    "בין אוויל (לא) מחריש" ל"סייג לחכמה"
    20/06/2019 11:12
    אשר וינשטיין
  1. אוי לנו כחברה שוויונית ודמוקרטית, וזאת באם אכן נאמרו באמת ובתמים דברי הבלה הללו; שאיש נלוז שכזה הובילנו בעבר הלא רחוק בתחומים החשובים לקיומנו!. ברצוני לציין שתגובתי זו אינה נובעת מנטייה מפלגתית פוליטית כלשהי, אלא מביקורת ערכית כלפי אדם המכפיש ומעליב את כולנו!

  2. אידיוט
    20/06/2019 18:08
    רפי
  3. אולי תפקח את עיניך תסתכל איך נראה המזרח התיכון החדש הרי הבטחתם מזרח תיכון חדש במקום זה קיבלנו התפרקות של מדינות אויב,וחידוש יחסים עם מדינות שאתה כראש מוסד לא חלמת שיהיו איתם יחסים ולנו אתה קורא חסרי דעת בגובה דשא חתיכת שמוק מתנשא אני וכל הימין משתינים עליך בקשת יא אדם גועלי