רשימת ‘הבית היהודי’ לא תשתנה • מתיחות בין פרץ לעוצמה: ‘מתחמק’

מרכז המפלגה אישר את רשימת 'הבית היהודי' בבחירות לכנסת ה-22 • עוצמה יהודית: במקום לנסות ליישם את ההסכם וליישם את החוק הנורבגי או להתפטר - הרב רפי פרץ מתעלם
אריה ריבקינד
ט"ז סיון התשע"ט / 19.06.2019 20:43

חברי מרכז ‘הבית היהודי’ החליטו הערב (רביעי) כי רשימת המפלגה בבחירות לכנסת ה-22 תהיה זהה לרשימה הנוכחית שהתמודדה בבחירות לכנסת ה-21.

מרכז המפלגה אישר גם, כי במידה ויוחלט על איחודים עם רשימות נוספות, הדבר יובא לאישור חברי המרכז בתוך פרק זמן של 48 שעות.

בתוך, גורמים בעוצמה יהודית מותחים הערב ביקורת על יו”ר הבית היהודי הרב רפי פרץ. לדבריהם, פרץ אינו מקיים את חלקו בהסכם עם עוצמה יהודית ובמקום לנסות ליישם את ההסכם הוא מתעלם ממנו.

ההסכם בין הבית היהודי והאיחוד הלאומי לעוצמה יהודית קובע כי במידה ויתמנו שרים מטעם איחוד מפלגות הימין, הם יתפטרו לטובת הנציג הראשון של עוצמה יהודית, איתמר בן גביר.

בימים האחרונים פנו גורמים בעוצמה יהודית לרב רפי פרץ ולבצלאל סמוטריץ’, לאחר היוודע כי ראש הממשלה החליט למנותם לשרים, אולם בעוד סמוטריץ’ בוחן משפטית אם אפשר לחוקק את החוק הנורבגי בממשלת מעבר או לחילופין להתפטר מהכנסת, גם ללא חוק נורבגי מורחב ולאפשר לבן גביר להיות ח”כ, הרב פרץ מתעלם מפניות הגורמים.

גורם בכיר בעוצמה יהודית: “הרב רפי פרץ מתחיל לאכזב אותנו. שכבנו בשבילו על הגדר, בזכותנו הוא נכנס לכנסת כפי שהוא העיד אף בעצמו, ובנסיבות אלו מצופה ממנו להסתפק בתפקיד שר החינוך שהוא תפקיד חשוב ביותר, ולאפשר לאיתמר בן גביר להיות חבר כנסת”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בלוק טכני עם אגודת ישראל
    19/06/2019 21:58
    שלמה
  1. הלוואי שעוצמה יהודית יעשו בלוק טכני עם אגודת ישראל

  2. פרץ
    20/06/2019 22:57
    דוד
  3. אל תחשוב ולו לרגע שהמדינה בידיים שלך תרגע
    לבסוף תמצא את עצמך בבית לבד