מחמוד פרץ בבכי: ‘השלמות חקירה? מה עשיתם כל הימים האלה?’

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של הנאשם בעשרה ימים • פרקליטו: "אף פעם לא שמעתי שהתביעה הצבאית ביקשה השלמות חקירה אחרי שהוגש כתב אישום. אין מקרה חדש כפי שדווח, אני מנוע מלהסביר למה" • תקף: "התיק הזה יתברר בסופו של יום ככתב אישום נגד גורמי החקירה"
חרדים 10
ט"ז סיון התשע"ט / 19.06.2019 19:17

בצל סימני השאלה הרבים המרחפים מעל הפרשה: בבית הדין הצבאי בעופר התנהל היום (רביעי) דיון בהארכת מעצרו של מחמוד קטוסה, תושב הכפר דיר קדיס הממוקם ליד העיר מודיעין עלית, הנאשם בחטיפתה ותקיפתה של הילדה החרדית בת ה-7 מיישוב חרדי באיזור בנימין.

• עוד בנושא:

הקשיים בתיק I דיון בביה”ד הצבאי: הנאשם בהתעללות ישוחרר או שמעצרו יוארך?

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, לאחר שהמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בעשרה ימים – פרץ הנאשם בבכי ואמר: “למה אתם מבקשים עוד השלמות חקירה? מה עשיתם בכל הימים האלה?”

עורך דינו נאשף דרוויש, אמר: “לא הייתה התייחסות לראיות. אני מנוע לפרסם בגלל ההחלטה לקיים את הדיון בדלתיים סגורות. זה כובל את הציבור וגם אותי”.

עוד אמר פרקליטו: “אני לא יודע מה המידע החדש, לדעתי אנחנו נישאר רק ברמת הכותרת. ברמה המשפטית אין כזה הליך. אף פעם לא שמעתי שהתביעה הצבאית ביקשה השלמות חקירה אחרי שהוגש כתב אישום. אין מקרה חדש כפי שדווח, אני מנוע מלהסביר למה. התיק הזה יתברר בסופו של יום ככתב אישום נגד גורמי החקירה”.

למרות האשמות הקשות, משפחתו של קטוסה עומדת בתקיפות על כך שהוא חף מפשע. אחיו של הנאשם, אנואר קטוסה, ובנו הגיעו לדיון והאח האשים כי תפרו למוחמד קטוסה תיק.

“הוא לא עשה כלום. לו בעצמו יש ילדה בת שבע והוא היה מורה. אשתו העידה במשטרה”, אמר האח.

בריאיון לדב גיל-הר בתוכנית ‘ערב ערב’ בכאן 11 אמר האח קטוסה: “המשטרה חייבת לבדוק את הכול. בדקתם את מחמוד 50 יום ולא הגעתם לסימן אחד שהוא עשה את זה, למה לא עברתם לכיוון אחר? תבדקו הכול. אתם אומרים ששניים סייעו למחמוד. איפה הם?”

בראיון לעודד בן-עמי ב’שש עם’ בחדשות 12, אמר אנואר קטוסה:  “אני בטוח שהוא לא עשה את זה. אח שלי חזק מהיום הראשון ועד עכשיו. אבל הם חקרו אותו 50 ימים, ועכשיו הם אומרים שהם צריכים להתחיל איתו בחקירה אחרת. אז מה הם עשו ב-50 הימים שעברו? שיחקו?”

אחיו של הנאשם מתח ביקורת על הפוליטיקאים שמיהרו לגנות את המעשים, למרות שבית המשפט טרם פסק כי הוא אשם. “שמעתי שנתניהו וליברמן מאיימים על המשפחה ועל מחמוד. זה עושה לו לחץ. זה דבר לא נעים. אם זאת מדינה דמוקרטית – אז בואו נחכה עד שהשופט יחליט מה הוא עשה”.

“אני בטוח שמחמוד לא עשה דבר כזה”, הוסיף האח. “וזה לא רק אני. כל מי שמכיר את מחמוד וכל הכפר אומר את זה. הוא היה מורה 12 שנה בבית ספר בדיר עמר – היום כולם שם בוכים על מחמוד. כולם אומרים שהוא אדם טוב, שהוא אף פעם לא היה עושה דבר כזה”.

האח טען עוד, כי לא נראה לו הגיוני שאחיו היה חוזר לבית הספר אחרי שעשה מעשה כמו זה המיוחס לו: “מישהו ששעה דבר כזה  ויש לו שכל יחזור עוד פעם לאותו המקום כדי שתבוא המשטרה ותיקח אותו? אני בטוח שהוא לא עשה את זה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות