ישראל ביתנו בפאניקה? פורר רוצה לדעת: קובי נפגש עם ביבי בקסריה?

ח"כ עודד פורר תוקף את ראש עיריית טבריה וטוען שלא רק שנכנע לחרדים, אלא גם שהוא פועל בשירות הליכוד: "ראש הממשלה בנימין נתניהו ורון קובי יודעים שאין לו שום סיכוי להיבחר לכנסת. השאלה המשמעותית ביותר היא האם ראש הממשלה הבטיח לו, בתמורה להתמודדותו, תפקיד לאחר הבחירות?
אריה ריבקינד
ט"ז סיון התשע"ט / 19.06.2019 12:50

חבר הכנסת עודד פורר מישראל ביתנו טוען כי ראש הממשלה מריץ את רון קובי כ’מועמד קש’, כדי להחליש את מפלגתו.

“נראה שראש הממשלה נתניהו היסטרי עד כדי כך שישנו חשש שהוא מוכן אפילו לעבור על החוק ולהריץ מועמדי קש דוגמת קובי”, כתב פורר בדף הפייסבוק שלו. “לכן, אני מנצל את הבמה ופונה לראש הממשלה: אתה חייב לתת תשובות ברורות לתושבי טבריה ולאזרחי מדינת ישראל.

פורר הציב שורה של שאלות.

“האם נפגשת עם רון קובי בביתך בקיסריה? האם נפגשת עם רון קובי לפני כשבועיים במעון הרשמי בבלפור? האם דנתם בהקמת רשימה לכנסת על מנת לפגוע במפלגת ‘ישראל ביתנו’? האם הבטחת לו להביא אנשי עסקים ותורמים לצורך מימון הרשימה? האם ביקשת ממנו ‘לגנוב’ את סיסמת ‘ישראל ביתנו’ מהבחירות האחרונות ‘ימין חילוני’ בתור שם רשימתו לכנסת?”, תהה פורר.

הוא הוסיף: “ראש הממשלה בנימין נתניהו ורון קובי יודעים שאין לו שום סיכוי להיבחר לכנסת. השאלה המשמעותית ביותר היא האם ראש הממשלה הבטיח לו, בתמורה להתמודדותו, תפקיד לאחר הבחירות? או שאולי הבטיח לו שיפעיל לחץ על שר הפנים, אריה דרעי, כדי שזה יימנע מלהפעיל את סמכותו וימנע את פיטוריו של קובי מתפקיד ראש העיר?”

פורר מתח גם ביקורת אישית על ראש עיריית טבריה: “7 חודשים, זה הזמן שלקח לרון קובי להעביר את השליטה בעיר טבריה לחרדים. האיש חייב לתת הסבר לתושבי העיר על מעשיו, בראש ובראשונה על כישלונו להקים קואליציה ולהעביר תקציב, כיצד בתקופה כל כך קצרה דרדר את מערכת החינוך בעיר, הביא להזנחה פושעת וללכלוך ברחובות וגרם לשיתוק מוחלט של העירייה, בהתנהלות מתנשאת ופוגענית כלפי חברי מועצת העיר”.

הוא הוסיף: “בישיבת מועצת העיר אתמול ראינו את גודל הפארסה. כל חברי מועצת העיר, מלבד סיעתו של קובי, הצביעו נגדו. לא רק חברי מועצה חרדים, אלא גם חילונים ועצמאיים כאחד”.

 

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הכל נכון וחבל שככה
    19/06/2019 14:29
    חילוני מיואש
  1. למה חבל?
    כי המטרה שלשמה רון קובי נבחר היא מטרה חשובה
    חבל שהמטרה לא תושג בגלל האיש

  2. מלוכלכת ...על זה אתה תשלם בגדול מפלגתך
    19/06/2019 16:18
    עשיתי מהלך לא הוגן .ממש פוליטיקה
  3. לא תעבור את אחוז החסימה

  4. פורר
    20/06/2019 08:17
    יוחנן
  5. ומה לא בסדר אז תעלמו מהמפה יש מספיק מפלגות אתם פג תוקף אתה וליברמן