קובי: “אריה דרעי לא מבין איך הוא הסתבך. רון קובי לא הולך הביתה”

אחרי שכשל בפעם השלישית בהעברת התקציב, ראש עיריית טבריה צפוי להתייצב לשימוע בפני נציגי משרד הפנים • הבוקר מבטיח רון קובי: "זה לא נגמר. אם צריך, נגיש בג"צ וננצח" • "המהפכה של להילחם בכפייה החרדית רק התחילה. לא נכנעתי לחרדים כמו ראשי העיר האחרים שנכנעו לדרעי"
חרדים 10
ט"ז סיון התשע"ט / 19.06.2019 10:07

לאחר שתקציב עיריית טבריה לא עבר אמש בפעם השלישית, צפוי ראש העירייה, רון קובי, להיות מוזמן לשימוע לפני פיטורין בפני ועדה של משרד הפנים – שבסיומו יוחלט האם יפוטר מראשות העירייה.

בראיון הבוקר (רביעי) לניב רסקין בערוץ 12 קובע קובי כי מי שעומד מאחורי אי העברת התקציב בעירייה הוא דרעי עצמו שלא יוכל לפטרו.

“בוקר של מלחמה. אריה דרעי לא יודע עם מי הוא הסתבך. אריה דרעי מסובך קשה מאוד עם תושבי מדינת טבריה החילוניים”, אמר קובי לניב רסקין ב’חדשות הבוקר’. “חברי מועצת העיר הם בובות. מי שהצביע אתמול נגד התקציב זה לא חברי מועצה כאלה ואחרים אלא אריה דרעי, גפני, הרבנים שלהם וכל חברי הכנסת שהשפיעו על החרדים שיושבים בעיריית טבריה”.

אתה תוזמן לשימוע במשרד הפנים ואריה דרעי עלול לפטר אותך.

“זה לא יקרה. אני רוצה שכולם יישמעו ובמיוחד תושבי טבריה, רון קובי לא הולך הביתה. הם לא יכולים להדיח אותי. הפעולות שהם עשו אתמול הן פעולות טקטיות של אריה דרעי והחברים שלו. החוק אומר שהמועצה מתפזרת, לא ראש העיר. אנחנו נמצאים בעידן חדש, ככל שייענו אותנו כן ירבה וכן יפרוץ”.

כשנשאל אם נכון היה לפתוח בעבודה מעשית בעיריית טבריה ופחות לייצר סערות באולפנים דחה את הטענה. “לקחנו את העיר והפכנו אותה לעיר פורחת ושוקקת בתוך שבעה חודשים. זה כואב להם. זה לא נגמר. את המהפכה הזו והמלחמה בכפייה הימין החילוני יוביל מטבריה לכל הארץ. המהפכה של להילחם בכפייה החרדית רק התחילה”.

הוא הוסיף: “לא נכנעתי לחרדים כמו ראשי העיר האחרים שנכנעו לאריה דרעי. אצלי התחבורה נוסעת בשבת והמרכולים פתוחים בשבת”.

אתה לא באמת מאמין שאריה דרעי ישאיר אותך בתפקיד. הוא יפטר אותך.

“הוא לא יכול, היועצים המשפטיים שלו כבר אמרו לו. אם הוא יעשה דבר כזה, אנחנו בבג”צ וננצח אותו. עשינו את הכל לפי החוק, שלוש הצבעות על התקציב, שלוש פעמים התקציב לא עבר”.

אתה אומר שתמשיך להיות ראש עיריית טבריה?

“כן, עד הרגע שתהיה השבעה בכנסת, שזה לפחות 10 באוקטובר, כשאבחר לשר הפנים והנגב והגליל. אני מבטיח לך שתנועת הימין החילוני תצבור כוח ותיקח קולות מכולם, מליברמן, מהליכוד ומגנץ. כולם מפחדים.

“תושבי טבריה כולם איתי והם חזקים. הם מבינים שאריה דרעי ניסה להשתלט עליהם והוא לא יצליח”.

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רון המטומטם
    19/06/2019 11:29
    אבי
  1. רון יש לך גאווה מסריחה שאי אפשר לעמוד לפניך אפילו שעה אחת נפול תיפול כמו המן בשעתו גם כל יועציך הרעים והמסיתים

    • מצבייע לך   20/06/2019 10:56

      רון אני גר במרכז הארץ מבילוי בעיר טבריה עם המשפחה עשית שינוי לטובה בחופים והעיר מתחילה לחיות,אני ויאשתי מצביעים לך המשך לעשות ולפתח את העיר היפה .וכל איש באמונותו יחיה .

  2. חבל ששנאת חרדים מעבירה אותך על דעתך. אין עוד מלבדו
    20/06/2019 08:34
    בן סירא עמי
  3. רון תתעשת.ומהר. תצא מהחלומות.

  4. רק אלי ישי
    20/06/2019 21:34
    רק אלי ישי
  5. רק אלי ישי

  6. רון
    20/06/2019 22:03
    גד
  7. רון למה אתה עושה קרע בעם אלוהים לא אוהב זה ,אל תשחק עם אלוהים

  8. רון
    21/06/2019 13:48
    יוני
  9. אתם נותנים לו צומי וזה מה שבעצם הוא צריך…
    כותרות כותרות כותרות