התקציב נכשל: 9 נגד 6 בעד • ראש העיר טבריה רון קובי יודח בקרוב?

ראש עיריית טבריה יוזמן לשימוע לפני פיטורים בפני ועדה מיוחדת של משרד הפנים, לאחר שלא הצליח להעביר את התקציב העירוני בפעם השלישית • חברי מועצת העיר יפוטרו ב-30 ליוני
אריה ריבקינד
ט"ז סיון התשע"ט / 18.06.2019 23:57

ראש עיריית טבריה רון קובי יוזמן לשימוע לפני פיטורים בפני ועדה מיוחדת של משרד הפנים, זאת לאחר שלא הצליח להעביר הערב (שלישי) את התקציב העירוני.

לאחר השימוע יוחלט אם ראש העיר יפוטר.

שבועיים קודם לכן, מועצת העיר תפוזר ב-30 ליוני, בשל הכישלון בהעברת התקציב, ומשרד הפנים ימנה תחתם ועדה קרואה שתמלא את תפקידם ותנהל את העיר – עד לקיומן של בחירות חדשות.

מועצת העיר טבריה דחתה הערב, בתום דיון סוער שארך למעלה מארבע שעות, ברוב של 9 נגד 6, את הצעת תקציב העירייה לשנת 2019 שהגיש למועצה ראש העיר.

זו הפעם השלישית שמועצת העיר דוחה את הצעת התקציב שמגיש ראש העיר.

בצעד חריג הגיע לישיבת מועצת העיר הממונה על מחוז הצפון במשרד הפנים, בועז יוסף, אשר הסביר לחברי המועצה את משמעות ההצבעה.

יוסף הבהיר, כי במידה והתקציב לא יאושר, בעוד פחות משבועיים, ב-30 ביוני, יצטרך שר הפנים להתחיל לפעול לפיזור המועצה ולהדחת ראש העיר.

עם זאת, יוסף ציין כי קיימת אפשרות של פנייה לשר הפנים על מנת שזה יעניק למועצת העיר ארכה נוספת לצורך אישור התקציב, אך גם למתן הארכה ישנם תנאים.

לפי דיווח ב’כאן’, במהלך הדיון אמר יוסף: “אני כאן כבר 3 שעות. נכחתי בהרבה ישיבות מועצה, בחוץ התחוללה מלחמה, אבל בפנים כיבדו ונתנו לדבר. וכאן?”

לאחר שהסתיימה ההצבעה והתברר כי הצעת התקציב לא אושרה הכריז ראש העיר רון קובי: “יום שחור לעיר טבריה”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אפשר לומר קדיש על טבריה!
    19/06/2019 00:11
    אני
  1. סופית, נקברה טבריה. כמה חודשים של אור ונוסטלגיה, נקברו היום לעד! אריה דרעי השיג את מטרתו להפוך את טבריה לבני ברק. רון קובי היה הצ’אנס האחרון של העיר שהחשיכו בחסות שס. התושבים עוד יבכו דם..אבל כבר מאוחר מדי!!

  2. בושה.אחרי זה לא מבינים את השנאה והבוז לחרדים
    19/06/2019 06:36
    אריה
  3. העיר היחידה שראש העיר לא הצליח לבנות תקציב בגלל החרדים

  4. תודה בורא עולם
    19/06/2019 09:25
    ריקי
  5. תודה השם יתברך שנתת לנו מעט אור שסוף סוף טבריה תחזור להיות עיר הקדוש ביתר שאת ויתר עוז תודה אבא.

    • צדק   25/06/2019 16:36

      בושה וחרפה לחילונים שמאפשרים לחולה נפש לסכסך את העם אדם שמוציא מפייו אימרות כמו אחרון האנתישמים באירופה והם לא מוחים אני לא עושה הכללה אבל לפחות לניבחרים בכנסת שממלאים את פיהם במיים כשאדם כזה מסכסך את החברה וגורם סכנה לחברה פה בארץ