חבריו של הערבי הנאשם: “השב”כ לא ישן בעמידה, מחמוד ייצא זכאי”

חבריו של מחמוד קטוסה, הערבי מדיר קדיס, המואשם בהתעללות בילדה החרדית - בשיחה עם חרדים 10: "מחמוד הוא מורה, איש משכיל וממשפחה טובה, אין כל סיכוי שזה הוא" • "השב"כ לא ישן בעמידה, יש שם אנשים מקצוענים, עוד יתברר אחרי בדיקות וחקירות בדיוק מי עשה את המעשה הגרוע הזה"
אליעזר היון
ט"ו סיון התשע"ט / 18.06.2019 12:24

“מחמוד הוא מורה, איש משכיל וממשפחה טובה, היו מתחתיו עשרות עובדים מרוצים, אין כל סיכוי שהוא זה שביצע את המעשה החמור המיוחס לו”, כך אומרים היום (שלישי) לאתר חרדים 10, חבריו של מחמוד קטוסה, הערבי מהכפר דיר קדיס, המואשם כי תקף באכזריות ילדה בת 7 בישוב חרדי.

“הוא  ממשפחה משכילה, אנחנו מכירים אותו ואותם, יש כאן משהו אחר בסיפור, איננו יודעים מה הוא, או מי היה מעורב בהאשמתו של מחמוד, אבל לא סביר שזה הוא”, הם מתעקשים.

הם הוסיפו כי העובדה שמחמוד בן 46 ופער הגילאים בינו לילדה כה משמעותי, מקשה עוד יותר על ההנחה כי הוא אכן הפושע.

אז מה, המשטרה סתם עצרה אותו?

אמש, לאחר פירסום כתב האישום, קראו אישי ציבור להפעיל את השב”כ בחקירת הפרשה.

החברים הערבים: “השב”כ לא ישן בעמידה, יש שם אנשים מקצוענים, אתה תראה שאחרי בדיקות וחקירות יגלו בדיוק מי עשה את המעשה הגרוע הזה”.

חבריו של מחמוד, מביעים תמיכה במשפחתה של הילדה – ואומרים: “כשאתה שומע כזה סיפור אתה חושב מיד על הבת שלך, על האחות שלך, אין כאן ספק. אם אנחנו נגלה שהוא עשה את זה, אנחנו בעצמנו נעניש אותו, אבל משהו כאן לא הגיוני, אנחנו לא יודעים מה, אבל זה עוד יתברר”.

בהמשך השיחה הזכירו החברים את אירוע הדקירה שארעה בתחנת הדלק דור, הממוקמת בכביש 443 – פיגוע שהסב בזמנו נזק כספי רב לתחנה: “אתה יודע שמי שעמד מאחורי הדקירה היו אנשים ששייכים לתחנה אחרת, מתחרה? מי יודע אם כאן אין סיפור דומה?”

טענות ברוח זו נשמעו גם על ידי עורך דינו של הנאשם דארוויש נאשף, שגם האשים את המשטרה בגזענות: “האירוע הזה הרבה יותר גדול ממה שהוא נראה, תוך תקופה קצרה כל הדבר הזה הולך להתהפך, אני, בניגוד לאחרים, עברתי על החומרים, ואני יכול להגיד שזה משפט דרייפוס קלאסי.

“רק תובע שמלא בשנאה וזדון יכול להגיש כתב אישום פה, זה רק בגלל שהוא ערבי, אין אף סיבה אחרת. היחידה החוקרת העלילה עליו עלילה. צריך להשית על האשם עונש חמור, אבל זה לא קטוסה”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    צריך לבדוק , כשיש ספק אין ספק...
    19/06/2019 16:33
    הומלס
  1. לבדוק

  2. שמאל עיוור או מטומטם או רשע???
    19/06/2019 18:26
    אבי
  3. התובע מלא שינאה וגזענות??? תגידו יסתומים גם את אורי אנסככר לא רצחו ואנסו??? זה לא משאנה???

  4. חבריו של הערבי
    20/06/2019 00:52
    בטי
  5. כל העניין מלא תהיות לבדוק גם בכיוונים שונים