פרץ: אעמוד בראש גוש הימין בכל איחוד, לא מוותר על המקום הראשון

יו"ר הבית היהודי התנער מהמתקפה של מוטי יוגב על נפתלי בנט: "מתכוונים למצוא את הדרכים לחבר את כל הימין ביחד'' • "יש כאן הצהרת כוונות מאוד ברורה - אנחנו ברוך ה' בקשר קרוב מאוד עם נתניהו ואנחנו שמחים להעמקת הקשר
אריה ריבקינד
ט"ו סיון התשע"ט / 18.06.2019 11:34

שר החינוך החדש הרב רפי פרץ מתעקש לעמוד בראש איחוד מפלגות הימין, גם לאחר שיצורפו אליו מפלגות ימין נוספות.

בראיון ל’קלמן ליברמן’ ברשת ב’ אמר הרב פרץ כי יפעל לאחדות הימין בבחירות לכנסת ה-22, אך כל מי שיצטרף יהיה חייב להיות אחריו ברשימה.

הרב פרץ התנער מההשתלחות של ח”כ מוטי יוגב בנפתלי בנט: ”מתנגד לשיח כזה, אנחנו צריכים לדבר בשפה מכבדת לא לדבר לגופו של אדם אלא לגופו של עניין. לנפתלי יש הרבה זכויות בציונות הדתית, עשה פעולות מאוד מבורכות.

”הוא גם עזב אותה בנקודה לא פשוטה בדרך אבל פנינו קדימה, אדם ניזון על פי רובו ואנחנו בהחלט מתכוונים למצוא את הדרכים לחבר את כל הימין ביחד”, הבטיח.

על מינויו לשר החינוך ועל מינויו של בצלאל סמוטריץ’ לשר התחבורה אמר: “יש כאן הצהרת כוונות מאוד ברורה – אנחנו ברוך ה’ בקשר קרוב מאוד עם נתניהו ואנחנו שמחים להעמקת הקשר הזה. אנחנו רוצים להתהלך ביחד, לפני ואחרי הבחירות. וברור שאני משדר כאן קריאת כיוון להמשך הדרך לכל חבריי בציונות הדתית ובכלל בימין”.

על תיק המשפטים אמר: “לא נפרדנו מחלום תיק המשפטים, אנחנו נבדוק את הסוגייה הזאת מחדש אחרי הבחירות. אנחנו רואים את תיק המשפטים כתיק ערכי שמאוד מתאים לציונות הדתית, זה היה בידינו, אני חושב שבצלאל מאוד מתאים להוביל את המהלך המשפטי ואנחנו נעשה מאמץ גדול מאוד להיות שם”.

על הכניסה למשרד החינוך אמר: “אני מחנך כבר עשרות שנים, גם במערכות הצבאיות וגם באזרחיות, ורוצה להמשיך את הדרך הזאת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איחוד גוש הימין
    19/06/2019 23:17
    עופר דואני
  1. חבל שאתם מתייחסים בזלזול לעוצמה יהודית, אל תשכחו שיש שוב בחירות