הסנגור: “התיק יתהפך בימים הקרובים, אנשים יהיו בהלם”

פרקליט הנאשם הערבי בהתעללות המזוויעה טוען כי ישנן קשיים בתיק: "נחקר 50 יום כשהוא במעצר. על פניו יש בתיק כל כך הרבה סתירות" • אתה רואה את האדם הנורמטיבי הזה ומצד שני אתה רואה את הסיפור המזעזע - משהו לא מסתדר" • "רק בגלל שהוא ערבי לא מגיעה לו חזקת החפות?"
חרדים 10
ט"ו סיון התשע"ט / 18.06.2019 10:42

עו”ד נאשף דרוויש, פרקליטו של נאזי עבד אל חמיד קטוסה, הנאשם בהתעללות בילדה החרדית בת ה-7 מיישוב חרדי באיזור בנימין – מעלה הבוקר (שלישי) תהיות על התנהלות החקירה.

הנאשם קטוסה, בן 46, הוא תושב הכפר דיר קדיס הממוקם ליד מודיעין עלית.

בשיחה עם חדשות 12 אמר עו”ד נאשף דרוויש: “לאחר שעיינתי בפרטי התיק אני יכול להגיד לך – מדובר במשפט דרייפוס, התיק יתהפך בימים הקרובים”.

פרקליטו של הנאשם,הוסיף: “אני אומר בוודאות שאנשים הולכים להיות בהלם מהתוצאה שתתקבל בימים הקרובים”.

עורך הדין טען כי לא מדובר בתיק סגור וייתכן שזהות התוקף היא שונה: “לא בטוח שזה ערבי בכלל”.  על הפוליגרף שעבר קטוסה אמר: “הבדיקה היא בשוליים של הדבר, מדובר ביותר מבדיקה אחת – באחת מהן יצא דובר שקר ובשנייה דובר אמת”.

דרוויש לקח על עצמו את ייצוג קטוסה, לאחר הגשת כתב האישום נגדו.

בריאיון לאפי טריגר בגלי צה”ל, אמר עורך הדין כי ‘מדובר ב”מקרה ייחודי שמעלה הרבה תהיות. אמנם לא פגשתי אותו, אך שוחחתי עמו ועם חברי משפחתו”, אמר. “ראיתי את כתב האישום, אין מחלוקת על חומרת הדברים ככל שרשום בכתב האישום: אם הוא נכון, זה אירוע חמור”.

עורך הדין הוסיף, כי קטוסה “מכחיש כל קשר לאירוע ואומר שהדברים לא קרו”.

עורך הדין הדגיש: “הוא מנהל חיים נורמטיביים והדבר הזה בא כרעידת אדמה לו ולמשפחתו. הוא עובד שם שנים, אף פעם לא עלתה טענה כזו. אתה רואה את האדם הנורמטיבי הזה ומצד שני אתה רואה את הסיפור המזעזע – משהו לא מסתדר”.

הוא טען עוד: “אני לא מכיר תיקים מסוג אלו שנחקרו כל כך הרבה זמן, הוא נחקר במשך תקופה של 50 יום כשהוא במעצר. על פניו יש בתיק כל כך הרבה סתירות”.

עורך הדין ביקר את ההתנהלות בחקירה. “תיק מהסוג הזה, אחרי שלושה-ארבעה ימי חקירה בדרך כלל נסגר. אופן התנהלות התביעה הצבאית והאופן בו המשטרה חקרה את התיק בגלל זהות האדם – זה נורא בעייתי”.

הוא העלה תהייה נוספת: “אני לא יכול להעלות על דעתי שהוא לוקח ילדה באמצע היום מבית ספר, הולך איתה ברגל לבניין דירות מרוחק ואף אחד לא תוהה או שואל מה הם עושים ביחד. זה לא מסתדר.

“הוא נתן אליבי בעניין המועד שנטען והאליבי נבדק ואושר. אז הטענה לעניין המועד והתאריך השתנתה, התיק על פניו מאוד בעייתי”, הדגיש עורך הדין שוב. “אני בהלם מהקלות שבה אנשים מתייחסים לסיפור בתיקים מהסוג הזה”.

עורך הדין נאשף דרוויש הסביר מה הצעד הבא בתיק: “השלב הבא הוא ללמוד את חומר החקירה ולראות איזה ראיות יש בתיק. להבנתי הראייה היחידה היא הדברים שנמסרו על ידי הקטינה, דברים מזעזעים. צריך לראות אם יש או אין עוד ראיות”.

לדבריו הוא דיבר עם מספר אנשים המתגוררים ביישוב היהודי בו התרחשה הזוועה ואלו טענו בפניו כי הם מכירים את הנאשם שנים: “הם אומרים שזה לא יכול להיות”.

עורך הדין ציין: “המקרה הזה הוא מקרה מאוד ייחודי שמעלה הרבה תהיות – לא רואים הרבה סיפורים כאלו. מיוחסים לו בכתב האישום דברים חמורים, אבל לראות איך פוליטיקאים בכירים וראש הממשלה באים ומתייחסים לסיפור – רק בגלל שהוא ערבי לא מגיעה לו חזקת החפות?”.

בשיחה עם ‘מעריב’ אמר עו”ד דרוויש נאשף: “על פניו התיק הזה נראה לי הזוי. האם שמעת על סוטה שמבצע את זממו ליד אנשים? הם בדרך כלל מסתתרים. האיש הזה עבד במשך שמונה שנים במקום, נכנס לכל הבתים, עבד עם ילדים. איך יכול להיות שהוא לא עשה דבר כזה עד כה? איך לא באו ילדות אחרות וטענו שהוא ביצע מעשים חמורים, כפי שאנו מכירים מתיקים אחרים”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שיחקרו את כל בני המשפחה ובאי הבית. הפושע
    19/06/2019 09:21
    בובע
  1. הוא אחד משלהם וכדי לחפות עליו לימדו את הילדה להצביע על הבחור הערבי.

  2. אונס ילדה בת 7
    19/06/2019 12:39
    יצחק דרורית
  3. להערכתי יש חשד בעיני שהאונס קרה דוקא במשפחת.הילדה משום שאיך ילדה קטנה מגיעה הביתה פצועה חבולה בלי תחתונים והאם לא לוקחת אותה מיד למשטרה ולבדיקה ???? פה מוצר חשד בשאלה עיקרית מדוע הם התלוננו לאחר זמן מה ולא מיד באותו יום ? נראה שהילדה עברה אתתזה בתוך המשפחה ששתקה …והעמיסה עליה סיפור מדומין שזה קרה במקום אחר הזוי מאוד לאור העובדה בהתנהגות של ההורים!!!