מחריד: זה כתב האישום נגד הערבי בן ה-46 שהתעלל בילדה החרדית בת ה-7

אתר חרדים 10 מגיש חלקים מתוך כתב האישום המטלטל, שהוגש בבית המשפט הצבאי נגד הערבי שהתעלל בילדה החרדית בת ה-7, תוך צינזור חלקים - הן בשל צו איסור פרסום, כדי למנוע את זיהוי הילדה, והן בשל התיאורים המזוויעים המופיעים בו
חיים טוויל
י"ד סיון התשע"ט / 17.06.2019 19:24

ההתעללות  האכזרית שביצע ערבי בן 46, תושב הכפר הערבי דיר קדיס, הממוקם סמוך למודיעין עלית, בילדה יהודייה בת שבע, שנגררה בכוח אל תוך דירה בישוב החרדי, סמוך לבית הספר בו לומדת – מטלטלת.

אתר חרדים 10 מגיש חלקים מתוך כתב האישום הקשה, שהוגש בבית המשפט הצבאי.

כתב האישום מצונזר כאן בחלקיו הגדולים – הן בשל צו איסור פירסום על חלקיו, כדי למנוע את זיהוי הילדה, והן בשל התיאורים המזוויעים המופיעים בו. כמו כן שונו מילים מסוימות.

התובע הצבאי נגד מחמוד נזמי עבד אלחמיד קטוסה תושב דיר קדיס, עצור מיום 01/05/2019.

כתב אישום

הנאשם הנ”ל מואשם בזאת בביצוע העבירות הבאות:

פרט אישום ראשון: מהות העבירה: מעשה חמור במיוחד בנסיבות מחמירות עבירה לפי סעיפים 296 (2) ו-301 (1) לחוק הפלילי הירדני (מס’ 16) לשנת 1960.

פרטי העבירה: הנאשם הנ”ל באזור בין החודשים פברואר לאפריל 2019 או במועד סמוך לכך, ביצע מעשה חמור במיוחד בכוח או באיום אדם אחר שלא מלאו לו חמש עשרה שנים כשהעבירה בוצעה על ידי שני אנשים או יותר כדי להתגבר על ההתנגדות או שבצעו זממם זה אחר זה, דהיינו:

א. בתקופה האמורה לעיל הועסק הנאשם בבית הספר – – – (להלן ‘בית הספר’) כעובד ניקיון ותחזוקה. נפגעת העבירה, קטינה בת כ-7 שנים, למדה בבית הספר בתקופה הרלוונטית (להלן ‘נפגעת העבירה’).

ב. במסגרת עבודתו בבית הספר הכיר הנאשם את נפגעת העבירה וטיפח עמה קשר בכך שהיה מדבר עימה מעת לעת ונותן לה ממתקים.

ג. באחד הימים בתקופה האמורה ביקש הנאשם מנפגעת העבירה לבוא עמו לבית מסוים בשכונת – – – הסמוכה לבית הספר (להלן ‘הבית’) אולם נפגעת העבירה סירבה לכך. בתגובה, הנאשם משך את נפגעת העבירה בכוח לכיוון הבית, ובדרכם למקום אף הפיל אותה ארצה. נפגעת העבירה בכתה כתוצאה מהנפילה.

ד. בהגיעם לבית, נכחו במקום אנשים נוספים שמכירים את הנאשם. לאחר הגעת נפגעת העבירה והנאשם לבית, הכה הנאשם את נפגעת העבירה — וחבריו צחקו עליה.

ה.  – – – בין השאר החזיקו חבריו של הנאשם את נפגעת העבירה בכוח, תוך שהם צובטים אותה ועיניה חסומות – – -.

ו.  – – –

ז. נפגעת העבירה בכתה והתלוננה בפני הנאשם – – – ושהיא מעוניינת לחזור לביתה אך הנאשם וחבריו לא שעו לתחינותיה – – –

ח.  – – – ונפגעת העבירה חזרה לביתה.

כתב אישום שני.

מהות העבירה : תקיפה, עבירה לפי סעיף 211 (א’) רישא לצו בדבר הוראות בטחון (נוסח משולב) יהודה והשומרון (מס’ 1651) התש”ע – 2009.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הציבור החרדי חייב לצאת ולהפגין
    17/06/2019 23:19
    חיים
  1. המשטרה והתשקורת החילונית מנסים לגמד ולהשתיק את המעשה החמור כי כנראה מדובר בילדה חרדית

    • יאיר   18/06/2019 22:47

      כמו שהאשימו את היהודים בחטיפת ילדים נוצרים להכנת מצות מדמם.

  2. האונס המזעזיע
    18/06/2019 23:39
    ריאד מנסור
  3. אני קורא מה שעשה הפושיע עם הילדה אבל אני שואל עצמי איפוה המנהל ההנהלה איפוה המצלימות למה נרדמו בשמרה ???למה העסיקו אחד שהוא אדיוט למה קצין הביטחון לא בדק אותו ..העונש וכתב האישום הוא למנהלי בית הספר קודם שנרדמו ולא עמלו נכון !!!

  4. בית הספר אשם לא פחות
    19/06/2019 08:32
    ליר
  5. איפה אנשי החינוך בבית הספר שלא שמו לב לכלום
    מזעזע!!!