גפני נגד שצ’רנסקי: איך נתתם כבוד לח”כית מסיעה לוחמת בכל הקדוש?

יו"ר ועדת הכספים מחה במכתב להנהלת סמינר שצ'רנסקי על טקס ההוקרה שנערך לחברת הכנסת מ'כחול לבן' עומר ינקלביץ': "הרב שצ'רנסקי זצ"ל, שעמד על משמר החינוך, לא היה מאפשר דבר כזה"
אריה ריבקינד
י"ד סיון התשע"ט / 17.06.2019 15:32

יו”ר ועדת הכספים, ח”כ משה גפני, שיגר היום (שני) מכתב להנהלת סמינר שצ’רנסקי, בו מחה על טקס ההוקרה שנערך לחברת הכנסת מ’כחול לבן’ עומר ינקלביץ’, במעמד מנהלת הסמינר וכל צוות ההנהלה הבכיר.

“נדהמתי לשמוע כי חברת כנסת מסיעה חילונית שמטרת הסיעה הזו לפגוע בכל הקדוש והיקר לעם ישראל, ביקרה והתקבלה בכבוד רב על ידי הנהלת הסמינר וכדי בזיון וקצף”.

גפני הוסיף: “הרב שצ’רנסקי זצ”ל, שעמד על משמר החינוך, לא היה מאפשר דבר כזה” .

המכתב של גפני. צילום: באדיבות המצלם

סמינר שצ’רנסקי בת”א אירח אתמול במעמד חגיגי את חברת הכנסת מ’כחול לבן’.

לפי הודעת הדוברות של חברת הכנסת, הרקע לביקור היא ההחלטה שלא להכיר בלימודים הפרא-רפואיים הנלמדים בסמינר, והתגייסותה של ח”כ ינקלביץ’ להובלת המאבק עבורם.

בקבלת הפנים החגיגית שנערכה לה, השתתפה כל צמרת הסמינר – המנכ”ל הרב יצחק ש’צרנסקי, המזכ”ל הרב צבי חסיד, מנהל התיכון הרב אריה זנד, המנהלת  מלכה רובינשטיין, מלכה יעקב אחראית הכשרות, אורה שפי אחראית התכנית הפרא-רפואי, והינדה הרבסט אחראית תחום אומנות.

במהלך הביקור סיירה ח”כ ינקלביץ ברחבי הסמינר, בספריה הגדולה, בתערוכת כלי המשכן ושמעה סקירה על פעילות המוסד הוותיק ועל האתגרים עימם הוא מתמודד.

צוות הסמינר הפתיע את האורחת כשהעניק לה את תעודת ההוראה אותה קיבלה בגין השתלמויות הוראה שעשתה בסמינר, לפני 20 שנה.

הנושא העיקרי בביקור היה החלטה חדשה שלא להכיר בתואר האקווילנטי של המטפלות הפרא רפואיות כתואר אקדמי, דבר שאינו מאפשר להן לעסוק במקצוע, למרות העובדה שההכשרה המקצועית שלמדו בסמינר הייתה ברמה הגבוהה ביותר.

למרות שכחברת אופוזיציה אין ביכולתה לקדם דבר, הודיעה הח”כית כי תוביל את המאבק בנושא מול משרדי הממשלה והגופים הרלוונטיים, עד לפתרון הבעיה והכרה בלימודים.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גפני נגד שצ’רנסקי
    17/06/2019 16:33
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. ,לא חס ושלום אלו שהשחיתו את ישיבת באבוב

    • רותי   18/06/2019 11:48

      גפני צודק לגמרי.

  2. לא קשור
    18/06/2019 16:03
    פנחס
  3. שכר מצווה-מצווה
    שכר עברה-עברה.
    אותה ח”כית עזרה במאבק. מגיעה לה תודה

    • יהודית   04/07/2019 21:25

      מותר לומר תודה למי שעוזר. זה לא שהיא רשמה את הבנות שלה לסמינר…..