החזיקו בידיה וברגליה של הילדה כדי שלא תתנגד וצחקו

חבריו של עובד הניקיון והתחזוקה הערבי מדיר-קדיס, שעבד במוסד חינוכי ביישוב חרדי והואשם בחטיפה, תקיפה וביצוע מעשה חמור במיוחד בילדה - טרם נעצרו • סמוטריץ': "לו רק היה אפשר להטיל עונש מוות על חלאת האדם הזה. למפלצת כזו לא מגיע לנשום אוויר"
חיים טוויל
י"ד סיון התשע"ט / 17.06.2019 10:41

פרטים נוספים התפרסמו הבוקר (שני) על המעשה החמור במיוחד שביצע שרת ערבי שעבד במוסד חינוכי ביישוב חרדי באיזור בנימין –  בילדה בת 7.

בהתעללות בילדה שאירעה סמוך למוסד נכחו גם חבריו של השרת – וסייעו לו.

על פי הדיווח של עיתונאית ‘כאן חדשות’, כרמל דנגור, בבית שבו ביצע עובד הניקיון והתחזוקה הערבי את זממו בילדה, נכחו גם חבריו מהכפר דיר קדיס – הממוקם ליד מודיעין עלית –  שהחזיקו בידיה וברגליה על מנת שלא תוכל להתנגד למעשיו.

בנוסף, הם צחקו עליה ואמרו לה, ככל הנראה, “מגיע לך”.

בשעה זו טרם נעצרו הסייענים.

יו”ר האיחוד הלאומי, ח”כ בצלאל סמוטריץ’, הגיב על האירוע האכזרי: “אין גבול לרשעות ולאכזריות. לו רק היה אפשר להטיל עונש מוות על חלאת האדם הזה. לא פחות. למפלצת כזו לא מגיע לנשום אוויר בעולם שלנו”.

כפי שדווח אמש בחרדים 10, אתמול הגישה הפרקליטות הצבאית כתב אישום חמור נגד פלסטיני תושב דיר קדיס בגין מעשה חמור במיוחד, תקיפה וחטיפה של ילדה בת שבע.

מהחקירה עלה, כי הנאשם שעבד בבית ספר ביישוב חרדי באזור בנימין והועסק בניקיון ותחזוקה הכיר את הילדה במוסד החינוכי וטיפח עימה קשר, בכך שהיה מדבר איתה מעת לעת ונותן לה ממתקים.

באחד הימים הוביל הנאשם את הילדה לבית באזור, תוך שהוא אוחז בידיה בכוח, גורם לנפילתה וביצע בה מעשה חמור במיוחד, בנסיבות מחמירות, תוך שהיא בוכה וזועקת לעזרה.

רק לאחר שהנאשם סיים לבצע את זממו הוא שחרר אותה לביתה.

עו”ד חיים בלייכר מארגון חוננו, אשר מלווה את משפחתה של הילדה בת ה-7, אמר: “מדובר באירוע אכזרי ומזעזע ביותר, כאשר במהלך האירוע נכחו אנשים נוספים, שככל הנראה מדובר בעובדים פלסטינים, אשר השפילו את הילדה וביזו אותה וסייעו בידי הנאשם.

“לכאורה מדובר בשנאה מזוקקת של קבוצה של חלאות אשר נהגו נגד כל ערך אנושי רק בשל היות הקורבן יהודיה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נשמע בעייתי. חודש אחרי, עדות ילדה בת שבע, גזענות ודיבוב ההורים
    17/06/2019 21:17
    ספקן
  1. נשמע מוגזם
    אם נכון זה אסון

  2. אם חס ושלום הייתה נרצחת?? פשע מתועב זהה לאורי אנסמבכר 2..
    18/06/2019 23:51
    פרקי אבות
  3. פיגוע !!!!! כל ערבי שמתנהג ככה זה פיגוע!!!! אם יהודי היה עושה ככה לערביה ???? התגובה הייתה סדרת פיגועי דקירות. תמיכה של השמאל יתירה בערבים…
    היו עושים ביהודי לינץ’….