בנט לא יאהב מה ששקד אמרה עליו בשיחת הפקת לקחים עם פעילים

חרדים 10
|
י"ד סיון התשע"ט / 16.06.2019 21:44
שרת המשפטים לשעבר אומרת כי לא תפסול הקמת גוש ימני מאוחד לקראת הבחירות הקרובות: “לא שוללת שום אפשרות שתיצור גוש ימני גדול” • והאם תרוץ עם בנט? “כל האופציות על השולחן” • ומה אמרה עליו בשיחה סגורה?

שרת המשפטים לשעבר איילת שקד, שכבר הבהירה כי בכוונתה להתמודד בבחירות לכנסת ה-22, אמרה בריאיון שהעניקה היום (ראשון) לדנה ויס בוועידה השנתית של הג’רוזלם פוסט בניו יורק, כי “כל האופציות על השולחן”.

בתגובה לשאלה באיזו רשימה בכוונתה לרוץ בבחירות הקרובות ענתה שקד כי עדיין לא החליטה. “בבחירות הנוכחיות האתגר הגדול הוא של מחנה הימין  ואני לא שוללת שום אפשרות שתיצור גוש ימני גדול”, הסבירה. “כולנו צריכים לפעול באופן אחראי. אני אקבל את ההחלטה בהתבסס על כך, ואני מקווה שכל מנהיגי הימין יעשו אותו דבר”.

על ריצה משותפת עם נפתלי בנט אמרה: “בנט ואני שותפים כבר שנים ארוכות, שותפים אידיאולוגיים, ואני חושבת שעשינו מהפכה בפוליטיקה הישראלית. כשנכנסנו לכנסת, זה היה ידוע שמדינה פלסטינית תוקם – היום כולם מדברים על סיפוח”.

היא הוסיפה: “עשינו דברים עצומים, ואני מקווה שנוכל ללכת יחד גם בעתיד. לא שוללת כלל ריצה משותפת. כל האופציות על השולחן”.

ב’כאן חדשות’ דווח הערב, כי שרת המשפטים לשעבר נשמעה היום משמיעה בשיחה סגורה עם פעילים ביקורת מרומזת על שותפה להנהגת ‘הימין החדש’ נפתלי בנט.

שקד אמרה בשיחה: “היה צריך ללכת בראש אחד. הציבור לא הבין מה זה הנהגה משותפת. הקמפיין לא היה טוב והנושאים לא היו נכונים”.

שקד מסרה בתגובה כי מדובר “בדיווח מעוות מתוך שיחת הפקת לקחים, שנועד לסכסך ביני לבין בנט”.