נגד ליברמן: רון קובי הקים מפלגה ויתמודד בבחירות עם ‘הימין החילוני’

מחפש לברוח מהעיר? רון קובי, שהתפרסם בעיקר במלחמתו בחרדים ומתקשה לנהל את העיר טבריה, הקים מפלגה שתשאף לקבל את "משרד הפנים והמשרד לפיתוח הנגב והגליל"
אריה ריבקינד
י"ג סיון התשע"ט / 16.06.2019 19:11

ראש עיריית טבריה, רון קובי, הקים מפלגה בשם ‘הימין החילוני’ –  ומתכוון לרוץ בבחירות הקרובות לכנסת ה-22. כך דווח בחדשות 13.

בטופס הבקשה שהגיש קובי לרשם המפלגות נכתב, כי מטרות המפלגה, בין היתר, הן “קידום תחבורה ציבורית בשבת, קידום חקיקה בנושא גיוס חרדים לצה”ל ולשירות לאומי במסגרת השוויון בנטל וביטול חוק המרכולים.

“נשאף לקבל לידינו את משרד הפנים והמשרד לפיתוח הנגב והגליל כדי לבצע שינוי מהותי בסדרי העדיפויות ברשויות המקומיות ובפריפריה”, נכתב בטופס.

קובי גם מבטיח להקים אוניברסיטה באזור הכינרת ולחזק את הפריפריה הגיאוגרפית והחברתית.

קובי תקף באחרונה את אביגדור ליברמן, ואמר: “ליברמן הוא לא באמת ימין. הוא בגד בימין. מי שפירק כנסת בשביל אינטרסים אי אפשר לקרוא לו ימני שאוהב את מדינת ישראל. החילונים הם רוב העם ולא קמה מפלגה כזו. הגיע הזמן. ליברמן לא יכול להיות נושא הדגל”.

ראש העיר בן ה-47, שהתפרסם בעיקר במלחמתו בחרדים, מתקשה לנהל את העיר, ולא מצליח עד כה – למרות שחלפה יותר מחצי שנה מאז הבחירות – להעביר את התקציב.

הבוקר הוא כבר הכין עצמו לקראת הכישלון בפעם השלישית, וכתב בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו: “שרים בממשלה, חברי כנסת ורבנים מתחננים אל חברי מועצה שלא יעבירו בטבריה תקציב. אני רוצה שהציבור יבין במי הוא בחר למועצה! יש פה בעיה קשה… אפשר לדמיין מה הבטיחו להם רק כדי לפגוע בראש העיר?”

מאז נבחר, ספג קובי איומים על חייו, ומספר צעירים שאיימו עליו בהזדמנויות שונות, נעצרו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות