“יותר מ-20 דקות נלחמתי על חייך”: אם הצעיר שנדרס בפוסט קורע לב

דנה טל לרנר, אמו של מאי פרץ ז"ל בן ה-17, חשפה כי היא זו שהגיעה ראשונה כמתנדבת מד"א לזירת התאונה בה נהרג, טיפלה בו ברגעיו האחרונים - וניסתה במשך דקות ארוכות להציל אותו עד שהגיע האמבולנס
חרדים 10
י"ג סיון התשע"ט / 16.06.2019 11:30

שבוע אחרי תאונת הדרכים הטרגית בה נדרס למוות מאי פרץ, בן 17 מאשלים שבדרום, אמו דנה, מתנדבת מד”א שהגיעה ראשונה לזירת התאונה, וחילצה אותו מתחת גלגלי הרכב ובמשך כעשרים דקות ניסתה להציל את חייו עד הגעת כוח רפואי –  פרסמה פוסט שבו ספדה לבנה ושחזרה את רגעי האימה.

בפוסט המרגש כתבה לבנה:

“לילה יום שישי, בלילה האחרון שלך, נתת לי מתנה, מתנה של צער וכאב עצום ויחד עם זאת זכות ענקית להיות זאת שמגיעה אליך ראשונה, מפוקסת וחדורת מטרה להציל אותך! להיות זאת שמטפלת בך, גוזרת את בגדיך, מחלצת אותך מגלגלי הרכב… ונוגעת בך, בן שלי. מדברת איתך, מרגיעה אותך ברגעי דופק אחרונים. רציתי כל כך ולא הצלחתי. אלוהים רצה אותך כל כך לידו כנראה.

“יותר מ־20 דקות נלחמתי על חייך עד שהגיע אמבולנס! 20 דקות של נצח. הלכת”.

בהמשך סיפרה על הולדתו כפג – והוסיפה: “נתת לי המון והשארת בי המון מאיצ’וק שלי. זכות גדולה קיבלתי מאלוהים ללדת ולהביא אותך לעולם שקיבל ממך כל כך הרבה, ולהיות זאת שמחבקת אותך ברגעייך האחרונים ומחזירה לו אותך חזרה. הייתי בת עשרים ויש לי ילד בן 17.

“חייך אלינו מלמעלה בן שלי ושמור על אחייך. אתה חי וקיים בכל אחד מאיתנו ולעולם תהיה. אימא”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    המילים לא יוצאות
    16/06/2019 14:54
    בן אדם
  1. בכיתי . זה עצוב כל כך שהמילה לא מתארת את התחושה