אתם סקרנים לדעת כמה הרוויחו איוונקה טראמפ וג’ראד בשנת 2018?

ממסמך שפרסם על פי חוק הבית הלבן עולה: הכנסתם השנתית של הזוג בשנת 2018, בה שימשו כיועצים לטראמפ, נבעה מעסקי הנדל"ן שלהם, ממניות ואגרות חוב
חרדים 10
י"ג סיון התשע"ט / 15.06.2019 21:29

איוונקה טראמפ ובעלה ג’ארד קושנר הרוויחו ב-2018, השנה השנייה שלהם בבית הלבן כחלק מצוותו של הנשיא – יותר מ-135 מיליון דולר,

לפי דיווח בחדשות 12, מהדוח הכספי של השניים שפורסם במהלך סוף השבוע עולה כי את מרבית הכסף הרוויחו בני הזוג מעסקי נדל”ן, מניות, אגרות חוב וממכירות ספריהם.

הרווח של הבת איוונקה מחלקה במלון היוקרה של טראמפ בוושינגטון עמד על כמעט 4 מיליון דולר, ללא שינוי משנים עברו.

עוד מקור הכנסה:  קרן דרכה מפעילה איוונקה את מותג האופנה שלה – תחתיו היא מוכרת תיקי יוקרה, נעליים, אביזרי אופנה ועוד. דרך קרן זו הרוויחה טראמפ מיליון דולר בלבד, חמישית מהסכום אותו הרוויחה שנה לפני כן.

יצוין כי כבר ביולי שנה שעברה היא הודיעה כי בכוונתה לסגור את המותג כדי להתמקד בעבדותה בבית הלבן כיועצת.

בין מקורות ההכנסה נרשמה גם המקדמה שאיוונקה קיבלה על ספרה שיצא לאור בשנת 2017. אך היא התחייבה לתרום את כל הרווחים שתקבל מהספר.

בעלה, היועץ המיוחד ג’ארד קושנר, הרוויח את מרבית הונו ב-2018 מנדל”ן שבבעלותו בניו יורק ומחלקו בחברת השקעה בנדל”ן ‘קאדר’ שמוערכת ב-25 מיליון דולר.

איוונקה וקונשר פעלו רבות מאז כניסת טראמפ לבית הלבן על מנת להרחיק את עצמם מעסקיהם, וזאת על מנת לשמש כיועציו בבית הלבן, עבודה כמובן ללא תשלום. קושנר ויתר על תפקידו כמנכ”ל העסק המשפחתי שלו והוא אף מכר מניות רבות שהיו בבעלותו. כך עשתה גם רעייתו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות