שולם לפידות, יד ימינו של אלשטיין – התפטר מתפקיד מנכ”ל אי.די.בי פיתוח

לפידות, חסיד חב"ד, בן 41, הגיע עם אלשטיין מארגנטינה בעקבות רכישת השליטה באי.די.בי • אי.די.בי נמצאת כיום במצב פיננסי מורכב
שייע קליין
י"א סיון התשע"ט / 13.06.2019 21:13

טלטלה בקבוצת אי.די.בי-דסק”ש: שולם לפידות, יד ימינו של בעל השליטה אדוארדו אלשטיין הודיע ליו”ר הדירקטוריון אלשטיין ולחברי הדירקטוריונים, על התפטרותו מתפקיד מנכ”ל באי.די.בי פיתוח.

מועד סיום כהונתו של לפידות יסוכם בנפרד. אלשטיין ישמש בינתיים מנכ”ל.

אי.די.בי ודסק”ש הן שתי חברות נפרדות, שחולקות את אותם בעלי תפקידים בכירים.

לפידות, חסיד חב”ד, בן 41, הגיע עם אלשטיין מארגנטינה בעקבות רכישת השליטה באי.די.בי. תחילה שימש כאחד מנציגיו של אלשטיין בישראל ובהמשך מונה, בינואר 2016, למנכ”ל שתי החברות.

לפי דיווח בגלובס, אי.די.בי נמצאת כיום במצב פיננסי מורכב, ורואי החשבון שלה אף מזהירים בחודשים האחרונים מפני חוסר ודאות בנוגע ליכולתה לפרוע את חובותיה החל משנת 2021, לאור ההידלדלות הצפויה של נכסיה.

במקביל מתקשה החברה בשנה האחרונה להוציא אל הפועל את מכירת החברה הנכדה – ישראייר, ובשוק ההון אף נפוצו בחודשים האחרונים שמועות לגבי מתיחות ביחסים בין לפידות לבין חברים נוספים בקבוצת אלשטיין על רקע המצב הבעייתי.

מקורב לחברה צוטט ב’דה מרקר’: “כבר תקופה ארוכה היו הימורים בקבוצה – מתי הוא יבצע את הצעד שייראה לאנשים מהצד כצעד לא ברור – ויתור על תפקיד חלומי. אך לפידות הבין כי הוא מעוניין לנהל ובפועל הוא לא יכול לעשות זאת כאשר הוא יושב על כס המנכ”ל באי.די.בי, שכן אדוארדו אלשטיין נותן את הטון ומחליט הכל. מהצד זה נראה תפקיד חשוב, אבל כנראה הוא החליט שכעת הוא יכול להשיג לעצמו תפקיד יותר טוב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות