רגב לדת”ל: מציעה להרגע, הבאתם את אוסלו; מצפים ל-45 מנדטים

השרה מירי רגב מבהירה כי שריון שקד בליכוד ירד סופית מעל הפרק • על סבב התפקידים: "כל התפקידים הוצעו לי, אבל אמרתי לראש הממשלה שאני לא רוצה תפקיד זמני אלא לחכות לבחירות ולקבל קבוע"
חרדים 10
י' סיון התשע"ט / 13.06.2019 10:25

שרת התרבות והספורט מירי רגב התייחסה הבוקר (חמישי) בראיון לגלי צה”ל, לשיח התוקפני של עיתונאי המגזר הדתי לאומי נגד ראש הממשלה.

“מי שהפיל את שמיר זו הציונות הדתית והם קיבלו את הסכמי אוסלו. אז אני מציעה לציונות הדתית להירגע, להרגיע את הרוחות”, תקפה רגב בראיון.

“יש מנהיג אחד ששומר על ההתיישבות, שהולך בברית ארוכת-שנים ונאמנות להתיישבות ולציונות הדתית ולכן כל רעשי הרקע האלה, צריך פשוט להירגע מהם, ללכת לעיקר. והעיקר הוא מערכת בחירות שגוש הימין יביא את אותם מנדטים בלי ליברמן, כי ליברמן הוא לא ימין, ליברמן לא יישב עם נתניהו – להביא ממשלת ימין חזקה, ליכוד גדול, כדי שנמשיך לעשות את אותם דברים טובים למדינת ישראל ולעם היהודי”.

השרה רגב התייחסה לסבב התפקידים הצפוי בממשלה והבהירה שבכל מקרה לא תהיה חלק ממנו. “כל התפקידים הוצעו לי, אבל אמרתי לראש הממשלה שאני לא רוצה תפקיד זמני אלא לחכות לבחירות ולקבל קבוע. אנחנו מצפים ל-45 מנדטים”.

רגב הבהירה כי אפשרות השריון של השרה לשעבר איילת שקד ברשימת הליכוד ירדה סופית מעל הפרק, אך סירבה להביע את דעתה בעניין.

“נתניהו החליט שהוא לא מעוניין שאיילת שקד תהיה בליכוד. הוא היחיד שקובע”, אמרה.

לאחר שנשאלה פעם נוספת על ידי המראיינים “אבל אנחנו רוצים לשמוע מה דעתך” – הוסיפה: “הדעה שלי לא מעניינת”.

תגיות

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אוסלו ורגב
    14/06/2019 17:15
    יאיר
  1. גברת רגב. אם אוסלו כל כך גרוע אז למה הליכוד מקיים אותו ונשען על התיאום הבטחוני עם הרשות? ולמה ביבי מחזק את הרשות המשוריינים?

  2. אם אוסלו גרוע, מדוע ביבי החזיר יותר שטחים מרבין?
    14/06/2019 22:13
    ציוני גאה
  3. רק בוכים, רגב היקרה, ביבי כראש ממשלה החזיר יותר שטחים מרבין ז”ל…
    אז למה רצחתם אותו?