יאיר לפיד מתוסכל: ‘יש לביבי כסף בלי הגבלה, מכונת שטיפת מוח’

יאיר לפיד תקף את ראש הממשלה בסיעת 'כחול לבן': "הוא מתבכיין שהתקשורת שמאלנית. מחפש כל היום איזה גרבוז להיעלב ממנו. שהוא יוכל להגיד שרודפים אותו" • "מול המכונה המרושעת של ביבי, בואו נביא מיליון מכונות קטנות זריזות וחכמות. מול מיליונים שהוא שופך, יש לכם פייסבוק"
אריה ריבקינד
ט' סיון התשע"ט / 12.06.2019 10:54

ח”כ יאיר לפיד מ’כחול לבן’ טוען כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ”שופך מיליונים. מפיץ רעל ושוטף את המוח”, כחלק ממערכת הבחירות לכנסת ה-22.

בישיבת סיעה של ‘כחול לבן’ אמר לפיד: ”לנתניהו יש שני עיתונים שעובדים אצלו. תחנת טלוויזיה משלו. שדרני רדיו שמקבלים דף מסרים ישר מנתן אשל.

“יש לו כסף בלי הגבלה. אף אחד לא יודע מאיפה. שופך מאות מיליונים על הרשתות החברתיות. יש לו שרי ממשלה שזוחלים סביבו על הגחון. נטולי דיעה משלהם”, תקף לפיד.

”הוא לא נואם, הוא לא מתראיין. הוא בבונקר. אבל הוא בנה מגפון. עשרים שנה הוא בנה מערך מושחת, ענק, שעובד בשבילו. מכונה של שטיפת מוח. מפיץ רעל בכמויות אדירות. ואז הוא מתבכיין שהתקשורת שמאלנית. מחפש כל היום איזה גרבוז להיעלב ממנו. שהוא יוכל להגיד שרודפים אותו”.

לפיד המשיך: ”מי כבר נשאר לרדוף אותו? חצי מהתקשורת משותקת מרוב פחד והחצי השני עובד אצלו. הוא השתלט על המערכת ובסוף אומרים לנו: ‘לא שומעים אתכם’. אנחנו, החדר הזה, נעשה הכל. אתם מכירים אותי. נלך לכל פרלמנט, כל בית קפה, כל שוק, כל מרכז קניות. גם כל תחנת רדיו וטלוויזיה. אבל זה לא מספיק.

”אני אומר לכל מי ששומע אותנו – אתם רוצים לנצח, תעזרו. מול המכונה המרושעת של ביבי, בואו נביא מיליון מכונות קטנות וזריזות וחכמות. מול המיליונים שהוא שופך, יש לכם פייסבוק. יש לכם חברים. יש לכם שכנים. יש לכם קבוצות ווטצאפ”.

לפיד ביקש מחברי הכנסת, ”אתם שומעים ראיון של גבי ברדיו, תפיצו. אתם רואים נאום של בני, תפיצו. יש לנו כוח. הכוח אצלנו. זה העולם החדש. כל אזרח עם סמארטפון הוא תחנת שידור. כל מי שיש לו פייסבוק, יכול לשנות את המציאות. אם אתם מרגישים שלא שומעים אותנו, אתם יכולים לשנות את זה. אם נשנה את זה, ננצח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות