עומר אדם שובר שיאים: בתוך פחות מיממה נמכרו כל 50 אלף הכרטיסים למופע

הזמר ש"לא מוכן לעבוד בשבת תמורת שום סכום שבעולם", שובר שיאים: תוך פחות מיממה נמכרו כל 50 אלף הכרטיסים למופע הגדול שלו בפארק הירקון
אבי כץ
ח' סיון התשע"ט / 11.06.2019 15:23

תוך פחות מיממה נמכרו כל 50 אלף הכרטיסים למופע הגדול של עומר אדם בפארק הירקון, שיתקיים ב-17 ביולי 2019.

עומר אדם הודה למעריציו בעמוד האינסטגרם שלו: “אני אוהב אתכם, מעריך ומכבד אתכם”.

לפי דיווח ב’וואלה’, בשנתיים האחרונות, בכל פעם שאדם מפרסם תאריכי הופעות, התנפלו מעריציו על הכרטיסים ואלו נמכרים – בעשרות אלפים – בתוך שעות ספורות.

עומר אדם שומר שבת ולאחרונה אף סירב להופיע באירוויזיון. למרות שמדובר בהפקה שזוכה מדי שנה למאות מיליוני צופים ברחבי העולם, הזמר החליט לוותר על הופעתו בשל הדרישה לערוך חזרות בימי שבת.

השר אריה דרעי הגיב על כך: “ישר כוח עומר אדם, מרגש לקרוא זאת. אני משוכנע שבזכות שמירת השבת, שהיא מקור הברכה תמשיך להצליח ולעשות חיל”.

בעבר סירב הזמר להצעה שקיבל מהפקת הפסטיגל, משום שסירב להופיע בשבת, עד שלבסוף מארגני המופע החליטו שלא להעלות הופעות בימי שבת, העיקר שיאות להופיע.

ביום חמישי האחרון שחרר אדם חמישה סינגלים בבת אחת, תקדים שאינו מוכר בישראל. אחד השירים הוא ‘יום השישי’ שכתבו עומר אדם ואבי אוחיון המשלבים את התפילה מהקידוש בליל שבת.

אמו, שרון אדם, אמרה בראיון שהעניקה לאבנר שאקי, ופורסם בערוץ 7: “למרות הצלחתו הכמעט בלתי נתפסת, עומר נשאר מי שהוא – פשוט ילד טוב. הוא בחיים לא ידבר לשון הרע על אף אחד, מגיע לכל קידוש שאנחנו עושים בליל שבת, ועוזר בכל מה שצריך. עומר גם כמובן אף פעם לא עבד בשבת, ולא מוכן לעבוד בשבת תמורת שום סכום שבעולם. אני מאמינה שכל הדברים האלה מאוד עוזרים לו להצליח”.

זיקתו של עומר אדם למסורת ידועה, ובשיחה עם אמו ניתן לגלות את השורשים: “סבא של סבא שלי, רבי מנדל, שכונה ‘שמח ישמח’, היה צדיק גדול שחי בישראל בימים בהם היו מעט מאוד יהודים בארץ. הוא היה מחובר לקברים של רשב”י ורבי מאיר בעל הנס, ושמענו שהיה רוקד בקרבתם רבות. אולי גם בגלל זה אני לא מפספסת אף הילולא של רשב”י בל”ג בעומר. אנו הולכות כמה נשים יחד, ואין מצב שאני מוותרת על נגיעה בקבר, גם אם זה ייקח שעות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות