חבר הליכוד נגד הדת”לים: ‘מתנפלים על נתניהו? חבורה של חוצפנים!’

חבר הליכוד משה איפרגן תקף הבוקר בחריפות את המגזר הדתי לאומי, על רקע הביקורת נגד ראש הממשלה, על שהציע למפלגת העבודה להצטרף לקואליציה: "במקום לעשות סדר אצלם, הם מתנפלים עלינו? הם לא לוקחים אחריות על האסון שהם הביאו"
חרדים 10
ז' סיון התשע"ט / 10.06.2019 12:54

חבר הליכוד משה איפרגן תקף הבוקר (שני) את הציבור הדתי-לאומי, על רקע הביקורת שהושמעה בסוף השבוע האחרון על ראש הממשלה, על שהציע למפלגת העבודה להצטרף לקואליציה.

תחת הכותרת ‘על מפד”לניקים וחוצפה’ – כתב איפרגן בחשבון הטוויטר שלו: “ריקלין, ליבסקינד ועוד אנשים ש-900 שנה מבקרים את הליכוד, יכולים להמשיך כרגיל, הכל בסדר. אז על מה יוצא קצפי? על החוצפה המיוחדת בבחירות האלה.

ההתאבדות הקולקטיבית של המגזר המפד”לניקי, שהביאה לאבדן של רבע מיליון קולות, ושל לפחות 2-3 מנדטים מהגוש.

תחשבו על זה, במקום שתקום ממשלה ימנית איתנה של 67-8 מנדטים עד נובמבר 2023, אנחנו הולכים לבחירות חוזרות עם רמת סיכון מטורפת.

מה דפוק בה: מתקיימת ישיבה בה שני רבנים נכבדים וקובעים שנותנים אור ירוק לריסוק מפלגת המגזר, יושבים שני עורכי עיתוני המגזר ואיש ערוץ 7, ובמקום לעצור את הטירוף הם נותנים לו גיבוי או מפורש או בשתיקה.

אז אחרי שהמפד”לניקים מביאים את האסון, במקום להתנצל, להכות על חטא ולהפוך את זה לנושא המרכזי שלהם, הם מתנפלים על נתניהו שהביא את 35 המנדטים של הליכוד? חבורה של חוצפנים!!!

לא רק זה, הם מבינים בכלל כמה נזק הם גורמים עם כל הדיבורים על בית דוד ובית שלמה, ועוד דברים מהסוג הזה? הם מבינים כמה ימניים לא מפד”לניקים נרתעים מההזיות האלה?

אז במקום לעשות סדר אצלם, הם מתנפלים עלינו? לא על הביקורת המקושקשת בעיני של המפד”לניקים יוצא קצפי, אלא על כך שהם לא לוקחים אחריות על האסון שהם הביאו עלינו בעיניים פקוחות בבחירות האלה.

במקום שיתעסקו עם הליכוד שזאת המפלגה שלנו, שידאגו לסדר את הבוקה ומבולקה אצלם. אם בנט, שקד ופייגלין מעיזים לחזור לזירה, זה רק מפני שהמפד”לניקים לא דורשים מהם לקחת אחריות, וגם לא מעצמם. כי הרי תמיד אפשר להתנפל עלינו.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות