רוסו פורש מהחיים הפוליטיים: “איני רוצה להיות שותף לקרבות הירושה”

רוסו שקל להתמודד על ראשות העבודה אך כעת החליט לפרוש • חבר הכנסת לשעבר ניצן הורוביץ הודיע הבוקר רשמית על כוונתו להתמודד על ראשות מפלגת השמאל הקיצוני, מול תמר זנדברג
אריה ריבקינד
ז' סיון התשע"ט / 10.06.2019 11:15

אלוף (מיל’) ח”כ טל רוסו, אשר נבחר לפני כחודשיים בלבד לכנסת ה-21 מטעם מפלגת העבודה, הודיע כי הוא פורש מהחיים הפוליטיים.

רוסו שובץ בבחירות האחרונות במקום השני ברשימת מפלגת העבודה, במסגרת מכסת השריונים שהוענקה ליו”ר מפלגת העבודה אבי גבאי. אלא שהשיבוץ של רוסו לא סחף מצביעים ומפלגת העבודה ספגה מכה קשה בבחירות, כאשר קיבלה 6 מנדטים בלבד.

תחילה שקל רוסו להתמודד על ראשות העבודה אך כעת החליט לפרוש.

בהודעה שפרסם הבוקר (שני) כתב רוסו: “נכנסתי לפוליטיקה לפני כארבעה חודשים עם תוכניות גדולות לשינוי במפלגת העבודה ולא פחות מכך, במדינת ישראל”.

לדבריו, “במציאות אליה נקלענו: בחירות מוקדמות ובחירת יו”ר למפלגה בפרק זמן כל כך קצר, אינם מאפשרים לי לעשות את הדברים כפי שקיוויתי. איני רוצה להיות שותף לקרבות הירושה ועל כן, אני מסיר את מועמדותי לתפקיד היו״ר ומהרשימה לכנסת ה-22”.

הוא הוסיף: “אני מאחל ליו”ר שייבחר להוביל את המפלגה להיות אלטרנטיבה שלטונית בעתיד, ומודה לחברי המפלגה וכלל הציבור על התמיכה הרחבה, לאורך הדרך הקצרה והאינטנסיבית שעברנו. אמשיך לפעול לטובת הציבור בדרכים אחרות”.

חבר הכנסת טל רוסו הודיע הבוקר (שני) כי לא יתמודד על ראשות מפלגת העבודה וכי הוא מסיר את עצמו מרשימת המפלגה לכנסת ה-22.

“במציאות אליה נקלענו: בחירות מוקדמות ובחירת יו”ר למפלגה בפרק זמן כל כך קצר, אינם מאפשרים לי לעשות את הדברים כפי שקיוויתי. איני רוצה להיות שותף לקרבות הירושה ועל כן, אני מסיר את מועמדותי לתפקיד היו״ר ומהרשימה לכנסת ה-22”, אמר רוסו.

ח”כ לשעבר ניצן הורוביץ הודיע הבוקר באופן רשמי על כוונתו להתמודד בבחירות המקדימות לראשות מפלגת מרצ, לקראת הבחירות לכנסת ה-22.

הורוביץ בן ה-54 הוא איש תקשורת ויוצר דוקומנטרי שכיהן בכנסת ה-18 ובכנסת ה-19 כחבר כנסת מטעם מרצ.

בשנת 2013, בעודו מכהן כחבר כנסת, התמודד הורוביץ בבחירות לראשות עיריית תל אביב מול ראש העיר המכהן, רון חולדאי – והפסיד.

בשלהי 2014 הודיע שאין בכוונתו להתמודד על מקום ברשימת מרצ לכנסת ה-20 ושב לעסוק בתחום התקשורת, בו עסק עד לבחירתו לכנסת ב-2009.

כעת הוא מבקש להתמודד על ראשות מרצ, זאת על רקע ההישג הדל אליו הגיעה המפלגה בבחירות לכנסת ה-21 בהן עמדה בראשה ח”כ תמר זנדברג, 4 מנדטים בלבד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות