קהל היעד של הסיעה האנטי-חרדית של לפיד: מצביעי הימין בפריפריה

ב'כחול לבן' מתכוונים למקד את הקמפיין בבחירות הקרובות בקהל הימין • הח"כים השמאלנים יוחבאו והאוזר, יעלון, הנדל ואשכנזי יישלחו למסעות שכנוע במוקדי ימין
חרדים 10
ז' סיון התשע"ט / 10.06.2019 10:12

סיעת ‘כחול לבן’, הסיעה האנטי-חרדית של יאיר לפיד, מתכננת לפעול בקרב מצביעי הימין על מנת להגדיל את מספר המנדטים שלה.

כדי לגנוב את דעתו של קהל זה, יבליטו במפלגה את המועמדים המזוהים עם הימין כדוגמת חברי הכנסת יועז הנדל, משה יעלון וצבי האוזר.

על פי דיווח בעיתון ‘ישראל היום’, בכירי המפלגה ניתחו את תוצאות הבחירות ובעקבות ניתוח זה הביעו שביעות רצון מההצבעות בערים הנחשבות כערי מרכז ושמאל, אך במקביל הגיעו לתובנה לפיה הכישלון העיקרי היה בהבאת מצביעים מהימין.

בשל כך מתכוונים במפלגה להניח את כל כובד משקלם על קולות הימין.

חברי הכנסת המתויגים כימניים יגיעו לערי פריפריה המזוהות עם הימין, על מנת לפגוש את קהל המצביעים ולשכנע אותם לשנות את דפוסי הצבעתם לטובת ‘כחול לבן’ של בני גנץ ויאיר לפיד.

מהלך נוסף אותו מתכוונים לבצע ב’כחול לבן’ הוא קידום מואץ של מגעים עם חברת הכנסת לשעבר אורלי לוי אבוקסיס, על מנת לבחון אפשרות לשילובה ברשימה. זאת, מבלי לבצע שינויים דרמטיים נוספים ברשימת מועמדי המפלגה לכנסת הבאה.

גורם במפלגה מצוטט בישראל היום: “שמאל זו לא מילה גסה אבל זו לא המפלגה שלנו. יש פה הרבה יותר אנשי מרכז וימין שפוי של פעם ממה שיש היום בליכוד”.

לדבריו, “בפעם שעברה שתקנו לנתניהו, כשהוא התחיל עם הקמפיין ‘גנץ שמאל חלש’, חשבנו שזה לא יצליח לו, שהאנשים לא באמת יקנו את זה שמדובר בשמאל. היה אפילו צחוק ובוז לזה שמי יאמין שאנשים באמת יחשבו שבני גנץ, בוגי יעלון, גבי אשכנזי יועז הנדל וצביקה האוזר הם אנשי שמאל. אפילו סמן השמאל, כביכול, יאיר לפיד, הוא לא איש שמאל. היינו בטוחים שהציבור לא יקנה את זה, אבל נתניהו פמפם את זה כל כך הרבה פעמים שהציבור התחיל להאמין לזה. הפעם לא נשתוק. נילחם בשקרים שלו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לפיד
    11/06/2019 16:01
    ביל
  1. לפיד מתכוון לנסות לקוש קולות מהפריפריה מר לפיד אין לך סיכוי לכך
    מכוון שרוב אנשי הפריפריה הם אנשים מסורתיים ולא אנטי דתיים כמוך