הגאב”ד התמוטט באמצע הלימוד: אושפז בבית חולים אחרי החייאה

גאב"ד בד"ץ 'נווה ציון' התמוטט בשעת מנחה בבית מדרשו בבני ברק • פונה לאחר החייאה לבית החולים • גיסו של נשיא מועצת חכמי התורה של ש”ס, הגר”ש כהן • התפללו: רבי שלמה ידידיה בן יפה ג'מילה לרפואה שלמה
יוסף גרינבוים
ז' סיון התשע"ט / 09.06.2019 22:12

גאב”ד בד”ץ ‘נווה ציון’, הגאון רבי שלמה בן שמעון, התמוטט היום בעיצומו של חג השבועות בבית מדרשו, עבר החייאה על ידי כוחות הצלה – ופונה לבית החולים.

באזור שעת מנחה התקבלה קריאה במוקד מד”א, בה צוין כי אדם מבוגר התמוטט בבית הכנסת ואיבד את הכרתו.

כונני השבת של ארגון הצלה – יואל שכטר, יהודה לונדנר, אפי פרידמן וגוי השבת של ארגון הצלה, המשמש כחובש ונהג אמבולנס עבד אל רחמן תאופיק – הוזנקו על ידי מוקד הכוננים, והגיעו מיד לזירת האירוע – בית המדרש ‘נווה יצחק’ ברחוב חידושי הרי”ם בבני ברק, שם גילו כי הגאון רבי שלמה בן שמעון, התמוטט ואיבד את הכרתו, תוך כדי לימוד התורה.

הכוננים החלו מיד בפעולות החייאה הכוללות עיסויים, הנשמות ושוקים חשמליים ממכשיר הדפיברלטור הנמצא ברשותו של יואל שכטר חובש בארגון הצלה שהגיע ראשון למקום.

לאחר מספר דקות הצטרף לכוננים צוות נט”ן של מד”א שהמשיך בפעולות החייאה מתקדמות ומתן תרופות.

בחסדי שמיים, בעקבות ההחייאה, לבו של הרב שב לפעום והדופק חזר. הוא פונה באמצעות הנט”ן לבית החולים שיבא בתל השומר להמשך טיפול.

אנשים ששהו בבית המדרש בקרבת הרב העידו, כי הרב היה נראה חלש מאוד ורגעים מספר לפני שהתמוטט התלונן בפניהם כי הוא חש שלא בטוב.

העתירו בתפילה לרפואת הגאון הרב שלמה ידידיה בן יפה לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

הגר”ש בן שמעון הוא  גיסו של נשיא מועצת חכמי התורה של ש”ס, הגר”ש כהן.

כתב חרדים 10 מציין, כי בחודש טבת האחרון התמוטט הגר”ש בבית מדרשו ‘נווה יצחק’ כשעה קודם צאת השבת, ואיבד את הכרתו,  כאשר תוך כדי הנפילה הוא אף נחבל בראשו. הוא אושפז אז במחלקת טיפול נמרץ, אולם התאושש באורח ניסי ימים ספורים אחר כך.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות