סקר ברשת העוינת: טראמפ יבחר שוב, 7 מכל 10 מרוצים מהכלכלה

נתן פרל
|
ג' סיון התשע"ט / 06.06.2019 13:05
מסקר שפורסם ברשת CNN עולה: 54% מהאמריקנים חושבים שהנשיא טראמפ יצליח להיבחר לכהונה נוספת בשנת 2020 • טראמפ זוכה לתמיכה הגבוהה ב-4% מזו שהייתה לנשיא ברק אובמה בתקופה מקבילה

מסקר שפורסם ברשת CNN עולה כי 54% מהאמריקנים סבורים כי הנשיא דונלד טראמפ ינצח גם במירוץ לכהונה שנייה בבית הלבן – בשנת 2020.

מנתוני הסקר – שנערך על ידי מכון SSRS בימים האחרונים וכלל למעלה מאלף נשאלים – עולה כי טראמפ זוכה לתמיכה הגבוהה ב-4% מזו שהייתה לנשיא ברק אובמה בתקופה מקבילה, לפני הריצה לכהונה שנייה ואחרי חיסולו של אוסמה בין לאדן.

ואלה הסיבות שבגללן הנשיא ינצח שוב, לפי הנשאלים: 26% מצדדים בהתנהלותו הכלכלית, 12% אומרים שהוא איש אמת שעומד במילה שלו, 9% אמרו שיש לו הישגים משמעותיים יותר מנשיאים אחרים, ו-5% אמרו כי הוא ינצח בשל מדיניות הגבולות החדשה.

מהנתונים עולה עוד, כי 7 מכל 10 אמריקנים מרוצים מהמצב הכלכלי ומייחסים זאת לצעדים שעשה הממשל בראשות טראמפ.

לעומת זאת, הנשיא נחלש בכל הקשור לניהול מדיניות החוץ: לפני כמה חודשים 48% תמכו במדיניות שלו ו-40% התנגדו, אולם כעת 41% תומכים ו-45% מתנגדים. .

יצוין, כי הסקר המחמיא מתפרסם ברשת CNN – הידוע כרשת העוינת את הנשיא.

העלייה של טראמפ בסקרים המתפרסמים ברשת היא עקבית מאז חודש נובמבר. אז, למעלה ממחצית מהנשאלים בסקר טענו כי טראמפ לא יצליח להיבחר לכהונה נוספת.