סקר ברשת העוינת: טראמפ יבחר שוב, 7 מכל 10 מרוצים מהכלכלה

מסקר שפורסם ברשת CNN עולה: 54% מהאמריקנים חושבים שהנשיא טראמפ יצליח להיבחר לכהונה נוספת בשנת 2020 • טראמפ זוכה לתמיכה הגבוהה ב-4% מזו שהייתה לנשיא ברק אובמה בתקופה מקבילה
נתן פרל
ג' סיון התשע"ט / 06.06.2019 13:05

מסקר שפורסם ברשת CNN עולה כי 54% מהאמריקנים סבורים כי הנשיא דונלד טראמפ ינצח גם במירוץ לכהונה שנייה בבית הלבן – בשנת 2020.

מנתוני הסקר – שנערך על ידי מכון SSRS בימים האחרונים וכלל למעלה מאלף נשאלים – עולה כי טראמפ זוכה לתמיכה הגבוהה ב-4% מזו שהייתה לנשיא ברק אובמה בתקופה מקבילה, לפני הריצה לכהונה שנייה ואחרי חיסולו של אוסמה בין לאדן.

ואלה הסיבות שבגללן הנשיא ינצח שוב, לפי הנשאלים: 26% מצדדים בהתנהלותו הכלכלית, 12% אומרים שהוא איש אמת שעומד במילה שלו, 9% אמרו שיש לו הישגים משמעותיים יותר מנשיאים אחרים, ו-5% אמרו כי הוא ינצח בשל מדיניות הגבולות החדשה.

מהנתונים עולה עוד, כי 7 מכל 10 אמריקנים מרוצים מהמצב הכלכלי ומייחסים זאת לצעדים שעשה הממשל בראשות טראמפ.

לעומת זאת, הנשיא נחלש בכל הקשור לניהול מדיניות החוץ: לפני כמה חודשים 48% תמכו במדיניות שלו ו-40% התנגדו, אולם כעת 41% תומכים ו-45% מתנגדים. .

יצוין, כי הסקר המחמיא מתפרסם ברשת CNN – הידוע כרשת העוינת את הנשיא.

העלייה של טראמפ בסקרים המתפרסמים ברשת היא עקבית מאז חודש נובמבר. אז, למעלה ממחצית מהנשאלים בסקר טענו כי טראמפ לא יצליח להיבחר לכהונה נוספת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות