‘עננים שחורים של כפיה סובייטית מאיימים כעת על העם היהודי בארץ’

ישראל אייכלר הביע בנאום בכנסת זעזוע מההתנפלות על דברי סמוטריץ' ומהתגובות על דרישת החרדים לאפשר הפרדה בין גברים ונשים • "מנסים לאסור הפרדה וצניעות בין גברים ונשים מחוץ למשפחה, ומחר יבואו ארגוני הגנה על תינוקות ויאסרו את ברית המילה, בטענת התעללות בתינוקות"
אריה ריבקינד
א' סיון התשע"ט / 04.06.2019 17:36

ח”כ ישראל אייכלר התייחס אחר הצהריים (שלישי), בנאום במליאת הכנסת – במסגרת נאומים בני דקה – לסערה שפרצה בעקבות התבטאויותיו של ח”כ בצלאל סמוטריץ’ על חוקי התורה ולתגובות של החילונים על הדרישה החרדית לאפשר הפרדה בין גברים ונשים במרחב הציבורי.

“ביום כזה ובשבוע קבלת התורה אני מזועזע מן הדה-לגיטימציה שמנסים לעשות לחוקי התורה עד להסתה נגד שמירת גדרי הצניעות וניסיון לכפות כפיה חילונית נגד ההפרדה מרצון בין נשים לגברים שרוצים לחיות על פי התורה הזאת”, אמר אייכלר.

הוא הוסיף: “אני רוצה לקרוא לכל שוחרי הדמוקרטיה, לשמור על חופש הדת במדינה, מול עננים שחורים של כפיה סובייטית המאיימים על העם היהודי בארץ הקודש. כל הגזירות נגד הדת היהודית בברית המועצות באו בשם הדמוקרטיה והשלום”.

לדבריו, “היום מנסים לאסור הפרדה וצניעות בין גברים ונשים מחוץ למשפחה, ומחר יבואו ארגוני הגנה על תינוקות ויאסרו את מצוות ברית המילה, בטענת התעללות בתינוקות.

“אנו מודיעים בזאת שאנחנו נילחם על זכותנו לשמור על תורתנו הקדושה ונמסור את נפשינו על קיומה, כמו שעשו אבותינו ואבות אבותינו מיום בו עמדנו על הר סיני וקיבלנו את התורה עד היום הזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חוקי התורה
    22/07/2019 15:07
    אבי
  1. אירן כבר כאן!!!!