עצוב I “בעלי מנשל אותי מהרכוש כי אני בעד אמנון אברמוביץ וגיא פלג”

קובי פינדרוס
|
א' סיון התשע"ט / 03.06.2019 21:45
בני זוג שהגיעו לבית המשפט על מנת שיחלק את רכושם המשותף הדהימו את השופטים כאשר עורכת דינה של האשה טענה כי המניע לסכסוך הוא פוליטי • “בעלי החליט לנשל אותי מהרכוש כי במשך שנים תמכתי בכל מה שלא נקרא ביבי”

בני זוג המגיעים לבית הדין על מנת להתגרש אינם תופעה ייחודית, אולם הגורם העומד על פי הטענה, בבסיס העימות בין הבעל לאשה הללו יוצא דופן בהחלט: חיבתה של האשה לדיווחיהם של אמנון אברמוביץ וגיא פלג כתבי ערוץ החדשות.

סיפורם של בני הזוג, פורסם בעיתון ‘מעריב’. הבעל והאשה, באמצע שנות ה-50 לחייהם הינם הורים לשלשה ילדים, והם צברו יחד הון לא קטן במשך שני עשורים. במשך השנים הקימו שני בתי עסק גדולים למכירת מזון בסיטונות.

כעת הם מבקשים לפרק את הנישואים והם מתעמתים ביניהם באשר לחלוקת הרכוש.

מה ארע? מתברר שהאישה, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, טוענת כי בעלה החליט לנקום בה ולנשל אותה מכל הרכוש, כי במשך שנים היא תומכת בכל מה שלא נקרא ביבי.

לדבריה, לשיא הגיעו הדברים עם החשיפות בחדשות בטלוויזיה בשנה האחרונה של גיא פלג, כתב המשפט של החדשות ועמיתו, הפרשן אמנון אברמוביץ’. “כל פעם שהייתי שומעת אותם, הייתי אומרת לבעלי שהם ממש נסיכים, שמחפשים לעקור את השחיתות במדינה”, סיפרה לעורכת הדין. האישה הוסיפה עוד כי “לא רק שהוא לא קיבל את דעתי, הוא דאג ללעוג לי בחברת אנשים על היותי שמאלנית”.

הבעל, לעומתה, טוען כי אין קשר לתמיכה של רעייתו בעיתונאים פלג ואברמוביץ’ ולכך שהיא נגד ביבי. “אני בכלל לא ביבי. הכל קשור לכסף. היא מנהלת את העסקים שלנו בפזרנות ולפני ארבע שנים היינו קרובים לפשיטת רגל ועדיין רובצים עלינו חובות”.

בית המשפט למשפחה שלח את בני הזוג לגישור וביקש להתעלם מהמחלוקת הפוליטית ביניהם, במטרה להגיע להסדר על חלוקת הרכוש. שני הצדדים מוכנים לשמר את החיים בנפרד ולא להתגרש לטובת הילדים.