פתח באסטה: זה מה שהרופאים הוציאו מתוך בטנו של מטופל

קשה להאמין אבל רופאים הוציאו מבטנו של מטופל בהודו שמונה כפות, סכין, מספר כפיות, שתי מברשות שיניים, שני מברגים ומוט ברזל קטן • האיש כך מתברר, סובל מ"תסמונת פיקה" במהלכה נאכלים דברים שאינם ראויים למאכל
קובי פינדרוס
כ"ד אייר התשע"ט / 29.05.2019 12:07

גבר בן ה-35 מהעיירה מאנדי שבהודו, הובהל בשבוע שעבר לבית החולים בידי משפחתו לאחר שהתלונן על כאבי בטן קשים, במהלך הניתוח שנערך לו התברר שהאיש בלע כמות בלתי נתפסת של חפצים מוזרים, כך פורסם באתר ‘מעריב’.

החולה, שהגיע לבית החולים ידע היטיב מדוע הוא סובל מכאבי הבטן אולם הוא החליט שלא לומר דבר ולתת לרופאים לגלות זאת בעצמם.

בצילומי רנטגן שנערכו לו רופאיו אומנם ראו מספר עצמים כמו כפיות וכפות, אבל רק כשפתחו את בטנו הבינו את גודל הזוועה.

ד”ר סוראג בהארדואג’, שהוביל את צוות הרופאים שטיפלו בו סיפר על המקרה הביזארי ל”טיימס אוף אינדיה”: “יכולנו לראות בבירור את קצה הסכין מציצה מבטנו. כשניתחנו אותו, מצאנו כמות אדירה של עצמים כמוה לא ראינו מעולם. יצא לנו רק לקרוא על מקרים כאלו בספרי הרפואה”.

סך הכל, הם הוציאו מבטנו שמונה כפות, סכין, מספר כפיות, שתי מברשות שיניים, שני מברגים ומוט ברזל קטן. הניתוח עצמו ערך ארבע שעות ועבר בהצלחה, וכעת מצבו של המטופל יציב.

אז מה בעצם גרם לו לאכול את כל הדברים המוזרים האלו? ובכן, ד”ר בהארדואג’ סיפר שהמטופל סובל מ”תסמונת פיקה” – הפרעה נפשית במהלכה אנשים אוכלים דברים שאינם ראויים למאכל. מדובר בתסמונת נדירה ומסוכנת, אך ניתן לטפל בה באמצעות טיפול פסיכיאטרי ופסיכולוגי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות