הגרושה שקיבלה בהסכם גירושין 36 מיליארד דולר תורמת חצי לצדקה

לידיעת השנוררים: מקנזי בזוס, אשתו לשעבר של מייסד אמזון והאיש הכי עשיר בעולם, הודיעה היום כי חתמה על התחייבות לתרום מחצית מכספה • "יש לי סכום כסף לא פרופורציונלי לחלוק בו, אמשיך עד שהכספת תהיה ריקה"
חרדים 10
כ"ג אייר התשע"ט / 28.05.2019 19:15

מקנזי בזוס, אשתו לשעבר של מייסד אמזון ג’ף בזוס – האיש העשיר בעולם – הצטרפה לארגון Giving Pledge, שהחברים בו מתחייבים לתרום מחצית מהונם למטרות פילנתרופיות, במהלך חייהם או לאחר מותם.

כך מסר היום (שלישי) הארגון, לפי דיווח ב’דה מרקר’.

בזוס, שהתגרשה לפני כחודשיים במה שהוגדר “הגירושים היקרים בהיסטוריה”, בישרה במכתב כי חתמה על התחייבות לתרום מחצית מכספה, שמסתכם כעת ב-36 מיליארד דולר – לצדקה.

“בנוסף לנכסים שהתברכתי בהם, יש לי סכום כסף לא פרופורציונלי לחלוק בו”, כתבה מקנזי במכתב שארגון Giving Pledge פרסם היום. “אמשיך להפעיל שיקול דעת בנוגע לפילנתרופיה. זה מצריך זמן, מאמצים ואכפתיות. אך לא אחכה. אמשיך עד שהכספת תהיה ריקה”.

היא לא פירטה לאלה מטרות צדקה היא מתכוונת לתרום.

Giving Pledge נוסד בשנת 2010 על ידי וורן באפט וביל גייטס. בין החברים הנוספים בארגון נמצאים מארק צוקרברג, מייסד פייסבוק, אשתו פרסיליה צ’אן; מארק ובניוף, מנכ”ל סיילספורס, ואשתו לין, בריאן אקטון, מייסד ווטסאפ, ואשתו טיגן, ומספר החברים המיליארדרים בו הוא יותר מ-200.

על פי דיווח באתר ‘ריקוד’, Giving Pledge טוען כי הוא אחראי כיום על יותר מ-500 מיליארד דולר שמוקדשים לצדקה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות