ראש ישיבה, אישה נשואה וגירושין שבוצעו בגלל ‘רוח הקודש’ • צפו

בהמשך לחשיפה בחרדים 10: אישה טוענת כי ראש ישיבת 'תורת החיים', הרב שמואל טל, התנער מהתחייבותו לפצותה כספית, לאחר שגרם לה להתגרש - בטענה שרוח הקודש "התגלתה אליו" • בית דין הוקם כדי לדון בפרשה, אך מתנגדי הרב טל טוענים: בראשו עומד הגר"א וייס שהתבטא בעבר בשבחו של ראש הישיבה
חרדים 10
כ"ג אייר התשע"ט / 27.05.2019 22:18

אישה נשואה פנתה לרבה הראשי של העיר צפת, הגאון רבי שמואל אליהו, עם תלונה נגד הרב שמואל טל, ראש ישיבת ‘תורת החיים’ ומנהיג הקהילה שהוקמה לצד הישיבה ביישוב יד בנימין.

לפי דיווח של רועי שרון ב’כאן חדשות’, האישה טוענת כי הרב טל גרם לה להתגרש מבעלה לאחר שטען כי “התגלתה אליו רוח הקודש”. היא האמינה לו, התגרשה, ובהמשך חזרה לבעלה.

לפי הדיווח, הרב שמואל טל הודה בפני הרב אליהו בחלק מהטענות.

לדברי האישה, הרב טל התחייב לפצות אותה כספית, אך עתה מתנער מכך.

• החשיפה בחרדים 10:

האשמות חמורות נגד ראש הישיבה קורעות את “הקהילה הקדושה”

לפני כמה שבועות הקים הגאון רבי אשר וייס, אב”ד ‘דרכי הוראה’ בית דין מיוחד של שלושה רבנים, שדן בטענותיה ויקבע האם הרב טל ראוי להמשיך לכהן כראש ישיבה וראש קהילה.

במכתב שפרסם וייס לפני שבועיים, הוא קרא למי שיש בידו מידע על התנהלות בעייתית של הרב שמואל טל למסור עדות בפני בית הדין, עד לסוף השבוע הקרוב.

לפי ‘כאן’, עד כה הגיעה לרב וייס לפחות עדות אחת.

אבל עכשיו טוענים גורמים המצדדים במתלוננת ומתנגדים לרב טל, כי הגר”א וייס פסול לשפוט בפרשה, בשל העובדה ששיגר סרטון ברכה מצולם לערב התרמה, ובו הוא מדבר על שמואל טל כעל ידידו וכאיש ראוי, ולכן הוא צפוי לזכות אותו מהתלונות נגדו.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חדשות לבקרים שומעים עוד על השקר שמתחת המסכה...
    27/05/2019 23:40
    א
  1. לא ידעתי שחילוני משמש כדיין
    28/05/2019 23:29
    דניאל
  2. רועי שרון הוא דיין?
    איזה קל ללכלך היום…