“פרצתי בבכי, פשוט פשע שנאה” • מזעזע: צואת כלב נמרחה על מזוזה

תושבת שכונת הדר בחיפה חזרה לביתה וגילתה את המראה המזעזע • "מי שעשה את זה רצה שזה יהיה רק על המזוזה. פשוט פשע שנאה" • המשטרה חוקרת 3 תלונות נוספות
חיים טוויל
י"ז אייר התשע"ט / 22.05.2019 13:19

אלמוני מרח צואת כלבים על מזוזה בפתח ביתה של משפחה בשכונת הדר בחיפה.

א’, אם המשפחה הפעילה בגרעין התורני בשכונה, סיפרה לחזקי ברוך מערוץ 7: “כשחזרתי לדירה ראיתי את המזוזה מרוחה בצואה של כלבים ופרצתי בבכי. זה היה מזעזע. מי שעשה את זה רצה שזה יהיה רק על המזוזה. אני שמחה שהילדים לא ראו את זה. פשוט פשע שנאה”.

א’ הוסיפה כי זו לא הפגיעה הראשונה בסמלים יהודיים וישראלים בשכונה: “המשטרה שבאה אמרה שבסך הכל מדובר ב’גרימת נזק’ ולא הסכימו לקחת טביעת אצבעות ואף אמרו שבשכונה שלנו זה קרה כבר כמה פעמים. לצערנו, משהו עובר על השכונה הזאת. דגל ישראל לא מחזיק פה יותר מכמה שעות”.

שמואל ששון, ראש הגרעין התורני, הגיב בערוץ 7 לאירוע: “מזעזע שבשכונה שאנחנו משקיעים בה המון בסבלנות ובקשר עם מגוון הקהילות שיש כאן, לצערנו הרב, נחצה היום קו אדום של שנאה והטלת כתם על השכונה. אנחנו כואבים ומצפים שהמשטרה תעצור את הפגיעה בקודשי ישראל”.

ממשטרת ישראל נמסר:

המשטרה חוקרת 4 תלונות שהתקבלו לאחרונה, בדבר חשד להשחתת מזוזות בפתח בתים פרטיים באחת השכונות בעיר חיפה.

בתוך כך, חוקרי הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל דגמו מהזירות את הממצאים שנמצאו על המשקופים, על מנת להפיק ראיות שיוכלו לסייע באיתור מבצע העבירה, לצד איסוף ממצאים נוספים באזור.

“המשטרה רואה בחומרה את העבירה, כאשר כל כיווני החקירה נבדקים ולפיכך, מפעילה את כל האמצעים הנדרשים, על מנת לחשוף את מבצע העבירה עד למעצרו לשם מיצוי מלוא חומרת הדין”, נמסר מהמשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות