ליברמן נגד דרישת האדמו”ר: “ניסיון בריוני וכוחני להפוך למדינת הלכה”

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, בתגובה על הדיווח כי האדמו״ר מגור דורש לסגור את גן החיות התנ"כי בשבת: "אמש נחשפנו לדרישה החדשה של החרדים במו"מ הקואליציוני - לאסור על מכירת הכרטיסים לגן החיות התנ"כי, דווקא בימי שבת ובחגים - לא נסכים לפגיעה בסטטוס קוו הקיים"
אריה ריבקינד
י"ב אייר התשע"ט / 17.05.2019 10:53

יו”ר מפלגת ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, תקף דרישה חדשה של המפלגות החרדיות: לאסור על מכירת כרטיסים לגן החיות התנ”כי בשבתות ובחגים.

לפי דיווח של אבישי בן חיים ב’חדשות 13′, ברקע מאבקי השבת הנידונים בימים אלה בהסכמים הקואליציוניים, החרדים פותחים חזית נוספת בקרבות השבת: אחרי שהצליחו למנוע את קיום האירוויזיון בבירת ישראל, כעת ישנה דרישה של האדמו”ר מגור לבטל לחלוטין מכירת כרטיסים בשבתות בגן החיות התנ”כי בירושלים.

“גן חיות התנ”כי הוא אחד הגנים היפים ביותר במדינת ישראל ובמזה”ת כולו ומאות אלפי מבקרים נהנים ממנו מידי שנה. גן חיות זה הוקם לפני עשרות שנים ורוב הביקורים בו הם בשבתות ובחגים”, אמר ליברמן.

”אמש נחשפנו לדרישה החדשה של החרדים במו”מ הקואליציוני – לאסור על מכירת הכרטיסים לגן, דווקא בימי שבת ובחגים”.

ליברמן הבהיר: ”אנחנו לא מבקשים לפתוח מרכולים בשבת במאה שערים, אבל לא נסכים לפגיעה בסטטוס קוו הקיים. זהו ניסיון ביריוני וכוחני של החרדים להפוך את מדינת ישראל ממדינה יהודית למדינת הלכה.

”על זה בין היתר אנו נלחמים במשא ומתן קואליציוני מורכב בתקווה לסיים אותו בהצלחה”, הוסיף יו”ר ישראל ביתנו.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות