גדעון סער: אני נגד חוק החסינות • דודי אמסלם תקף: “תתבייש לך”

ח"כ גדעון סער יצא נגד חוק החסינות: "חקיקה פרסונלית פוגעת באמון הציבור. החוק הזה יפגע בנתניהו" • "אסור לי להגיד דברים שנתניהו אמר לפני חודש? אני תומך בראש הממשלה. אני חושב שהוא ראש ממשלה טוב שצריך להמשיך לכהן" • גורם בליכוד: "הוא לא מחמיץ אף הזדמנות לחתור"
חרדים 10
י"ב אייר התשע"ט / 16.05.2019 23:26

הנקמה של סער? ח”כ דוד אמסלם מהליכוד תקף הערב (חמישי) את חברו למפלגה ח”כ גדעון סער – וכתב לו בטוויטר: ”תתבייש לך”.

זאת על רקע התנגדותו של סער לחוק החסינות שהקואליציה מבקשת להעביר.

בראיון למהדורה המרכזית של חדשות 12 אמר סער: “תיקון חוק החסינות – מקסימום נזק ומינימום תועלת. חקיקה פרסונלית פוגעת באמון הציבור. לו אמרנו שנעשה זאת לא היינו מקבלים אותו אמון. החוק הזה יפגע בנתניהו”.

לטענת סער, “מישהו נתן לראש הממשלה עצה לא טובה. זה יפגע בליכוד ולא יועיל לנתניהו. אני לא היחיד שמוטרד מזה בסיעה”.

הוא הוסיף: “מה שאזרחי ישראל שמעו גם ממני וגם מראש הממשלה עצמו ערב הבחירות, זה שאין שום כוונה להעביר חוקים כאלה”.

לדבריו, גם ללא חוק חסינות נתניהו יכול להמשיך ולכהן בתפקיד ראש הממשלה, תחת כתב אישום: “החוק קובע בפירוש שהוא יכול. הציבור שידע את החשדות ערב הבחירות, הצביע ביודעו את הדברים האלה. לכן, אני לא חושב שיש שום דבר למפריע לראש הממשלה להמשיך ולכהן בתפקידו”.

סער הדגיש: “הבעתי תמיכה בנתניהו בבחירות ועבדתי קשה מאוד במערכת הבחירות כדי שהליכוד ינצח. ראש הממשלה עצמו יודע את זה ואמר לי את זה יותר מפעם אחת”.

סער הוסיף: “אסור לי להגיד דברים שנתניהו אמר לפני חודש? אני תומך בראש הממשלה. אני חושב שהוא ראש ממשלה טוב שצריך להמשיך לכהן. אולי היו אנשים שבאו ושכנעו אותו. אינני יודע. אני דוגל באותה עמדה שראש הממשלה הביע לפני כחודש”.

גורם בליכוד תקף את ח”כ סער בשל התנגדותו לחוק החסינות: ”לא לחינם תקשורת השמאל לא מפסיקה לחבק את גדעון סער, משום שהוא לא מחמיץ אף הזדמנות לחתור תחת נתניהו ולנסות להפיל אותו”, אמר הגורם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות