בלעדי: ראש הישיבה שהגר”ח הורה לו לפתוח בזמן – הביא רסיס • צפו

ראש ישיבת’ ‘תורת דוד’ באשדוד, קיבל במוצ"ש הוראה מהגר"ח: ‘לפתוח זמן כרגיל ובעזרת ה’ לא יקרה כלום’ • היום בא ראש הישיבה עם רסיס: "זה פגע בישיבה, בדלת, אבל ניסי ניסים" • "בחורים אמרו שמפחדים. אמרתי להם שאם שר התורה אמר לחזור לישיבה - הם יותר בטוחים מאשר בבית"
יוסף גרינבוים
ב' אייר התשע"ט / 06.05.2019 23:40

הגאון רבי שלמה רביבו, ראש הישיבה הגדולה הספרדית ‘תורת דוד’ באשדוד, הגיע היום (שני) אל מעונו של הגר”ח קניבסקי ברחוב רשב”ם, כדי לקבל את ברכתו.

כפי שדווח בחרדים 10, ראש ישיבת  ‘תורת דוד’ הגיע במוצ”ש אל מרן הגרי”ג אדלשטיין, לשאול האם לפתוח את ‘זמן קיץ’ בישיבה – בזמן, למרות ההסלמה הבטחונית בדרום.

הגרי”ג אדלשטיין השיב: “מה שר’ חיים מורה”.

ראש הישיבה התקשר אל ביתו של הגר”ח קניבסקי – שהשיב: ‘לפתוח זמן כרגיל ובעזרת ה’ לא יקרה כלום’.

וכך התנהלה השיחה הערב:

בני הבית: “זה הרב רביבו, הוא מבקש ברכה לתחילת הזמן”.

הגר”ח מברך: “בו”ה” והנוכחים עונים: “אמן”.

• בישיבה שהגר”ח הורה לפתוח בזמן נפל רסיס רקטה – אך איש לא נפגע

• הגרי”ג אדלשטיין נשאל האם לפתוח הישיבה באשדוד בזמן • מה השיב?

רבי שלמה רביבו: “הרב בירך אותנו בישיבה, התחלנו אתמול. וברוך ה’ היה ניסים! היו שמונה אזעקות רצופות, אבל הרב אמר שיתחילו את הזמן – והיו ניסים”.

הרב רביבו שולף מכיס מעילו רסיס.

“הם זרקו את זה, וזה פגע בישיבה, בדלת, אבל ניסי ניסים לא קרה כלום ברוך ה’. כבוד הרב, בחורים התקשרו אלי שהם מפחדים. אמרתי להם שאם מרן שר התורה אמר לחזור לישיבה הם יותר בטוחים בישיבה, מאשר בבית שלהם בכל הארץ”.

אחד מהנוכחים: “זה השיריים מהבומבע (-פצצה), שהיה בישיבע אצלם ובא הבומבע, אבל שמה לומדים בומבה מציעא, אז הבומבע מציעא והבומבע בתרא עצרה את הבומבע של הערבים”.

הרב רביבו: “מבקשים ברכה. זה ישיבה קטנה שם, גם בישיבה קטנה ממשיכים”.

הגר”ח  מברך.

צפו. 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות