ירדו מהפסים? ועד העובדים הגיש תביעת דיבה ענקית נגד המנכ”ל

ועד עובדי הרכבת תובע פיצוי בסך מיליון שקלים מהנהלת הרכבת • לטענתו, ההנהלה עצרה את תנועת הרכבות - והפיצה לאמצעי התקשורת פרסומים שקריים כאילו הוועד אחראי להשבתה
חרדים 10
כ"ו ניסן התשע"ט / 01.05.2019 14:03

שמייח על המסילה: ועד עובדי הרכבת הגיש תביעת לשון הרע על סך מיליון שקל נגד הנהלת הרכבת.

לטענת הוועד, הנהלת הרכבת עצרה ביום שישי לפני כשלושה שבועות את תנועת כל הרכבות והפיצה באמצעי התקשורת פרסומים שקריים כאילו הוועד הוא זה שהיה מעורב בהשבתה.

לטענת הוועד, המהלך נועד להסיט את הדיון מכשלים ומחדלים ניהוליים של הנהלת הרכבת עצמה.

בכתב התביעה נכתב: “פרסומי הדיבה השקריים והמבזים כנגד התובעים פורסמו על ידי הנתבעים במכוון, שכן היה ידוע להם היטב שהמדובר בפרסומים משמיצים ושקריים, אך חרף כך ובמטרה להפוך את התובעים למושא לשנאה בקרב הציבור הרחב, המשיכו הנתבעים לפרסם דיבה באמצעי התקשורת”.

בהנהלת רכבת ישראל אמרו בתגובה לתביעה: “מדובר בתביעת סרק לצרכים תקשורתיים, ותכליתה לשרת את מאבקה של הגב’ אדרעי, לנוכח התחקיר המתבצע כעת על אירועי אותו יום, של השופט סטרשנוב. צר לנו כי בשבוע בו מחודש המשא ומתן בוחרת גילה אדרעי להמשיך ולהתכחש לפגיעה החמורה שגרמה לציבור הנוסעים, באמצעות שלל תופעות בלתי חוקיות ואלימות, לרבות עצירת רכבות פראית ואלימה תוך שימוש ברשת החירום, בידי סגן יו”ר הועד, ליאב אליהו, החתום על התביעה”.

בהנהלה הוסיפו, כי ההתנצלות היחידה של הנהלת הרכבת היא כלפי הנוסעים, אשר נפגעו באופן חמור בשבועות האחרונים כתוצאה ממעשי ראשי הוועד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות