הפיכה? איומים נגד מינוי סמוטריץ’, רגב או לוין לשרי משטרה ומשפטים

גורמים במשטרה מהלכים אימים כי אם מירי רגב או בצלאל סמוטריץ' יקבלו את המשרד לביטחון הפנים, הם יתירו להקריב זבח פסח בהר הבית כבר בשנה הבאה • גורמים במערכת המשפט: "מינוי לוין או סמוטריץ' לתפקיד שר המשפטים הינו הכרזת מלחמה" • בן גביר: לגורמים הפחדנים שמסתתרים בעילום שם אין מנדט לנהל את המדינה"
חרדים 10
י"ד ניסן התשע"ט / 18.04.2019 21:21

הם לא מפנימים מי ניצח בבחירות: גורמים במשטרה הזהירו היום (חמישי) ממינויים של בצלאל סמוטריץ’ או מירי רגב לתפקיד השר או השרה לביטחון הפנים. אותם גורמים טוענים כי השניים יתירו להקריב זבח פסח בהר הבית.

”אם אחד מהם ימונה, בשנה הבאה יותר ליהודים להקריב זבח פסח בהר הבית”, אמרו לחדשות 12.

הם הוסיפו וטענו: ”נתניהו לא ימנה אותם לתפקיד בגלל עמדתם בעניין הר הבית והמגזר הערבי. במטה הארצי היו רוצים לקבל מישהו עם רקע ביטחוני כמו דיכטר או גלנט”.

במשטרה התייחסו גם לאפשרות שיריב לוין יקבל את תפקיד השר לביטחון הפנים, ואמרו: ”מינויו יתקבל בתחושות מעורבות”.

בחדשות 12 דווח הערב כי גם בכירים במערכת המשפט אמרו לאחרונה: “מינוי יריב לוין או בצלאל סמוטריץ’ לתפקיד שר המשפטים הינו הכרזת מלחמה על בית המשפט העליון”.

אותם גורמים במערכת המשפט צוטטו:. “מדובר בשני אנשים שרוצים להרוס את השיטה הקיימת ואף מצהירים על כך כבר כמה שנים. אם  בעבר ראש הממשלה נתניהו מנע יוזמות חקיקה נגד בית המשפט, ואף הבטיח לנשיאים שיעמוד לצדם, הרי נראה שהפעם אם יתמנה אחד מהם יהיה לו גיבוי מנתניהו להרוס את בית המשפט ואת השיטה”.

“צפויה לנו תקופה קשה במיוחד”, הוסיפו הבכירים. “הם לא באים לקיים איתנו דו שיח, אלא להנחית עלינו את האידיאולוגיה שלהם. אנחנו משולים בעיניהם לאויב”.

לפי הדיווח בחדשות 13, הבכירים המשפטיים סוברים כי בניגוד לשרים דניאל פרידמן ואיילת שקד, שרצו לשנות דברים להם התנגדו, לוין וסמוטריץ’ מתכוונים להרוס – ולא לשנות. לדברי הגורמים במערכת המשפט, נתניהו גיבה אותם בעבר בשיחות סגורות, וכעת כאמור הם חוששים שיגבה את המינוי שלו.

עו”ד איתמר בן גביר מעוצמה יהודית באיחוד מפלגות הימין אמר בתגובה לאיומים אלה של גורמים במשטרה ובמערכת המשפט:

“ההפיכה התחילה – צריך לעצור את זה עכשיו! לגורמים במשטרה ובמערכת המשפט אין מנדט לנהל את המדינה. נתניהו צריך להודיע עוד הערב כי הוא ממנה את בצלאל סמוטריץ’ לשר המשפטים ואת יריב לוין לשר לבטחון הפנים. העם בחר ימין וצריך לקבל ימין, ולגורמים הפחדנים שמסתתרים בעילום שם אין מנדט לנהל את מדינת ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות