אישום חמור נגד רופא של ‘מאוחדת’ באלעד – שביצע עבירות חמורות בקטינים

רופא המשפחה עידן ברק הואשם בשורה ארוכה של עבירות חמורות בקטינים ברשת ובמעשה חמור בילד שעימו נפגש • על פי כתב האישום, במשך 5 שנים יצר ברק קשר עם ילדים בני 15-11, קיים איתם שיחות וידאו בלתי ראויות, ויזם מפגשים
חיים טוויל
י"ג ניסן התשע"ט / 18.04.2019 14:16

חלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה הבוקר (חמישי) כתב אישום חמור לבית משפט השלום בפתח תקווה נגד עידן ברק, רופא משפחה בן 38 מגני תקווה – שעבד בקופת חולים ‘מאוחדת’ בעיר החרדית אלעד, בגין שורה ארוכה של עבירות חמורות שביצע באמצעות האינטרנט בקטינים.

לפי כתב האישום, הנאשם ביצע את העבירות כלפי שבעה קטינים בני 15-11.

על-פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו”ד שיר בן-עמי רויטמן, במשך כמה שנים יצר הנאשם קשר עם קטינים בטווח הגילים 11 עד 15, באמצעות יישומונים ואתרי היכרויות שונים. במסגרת זו, הנאשם הפנה אל הקטינים התייחסויות והצעות חוזרות בעלות אופי בלתי ראוי, ביצע עימם שיחות וידאו, שבמסגרתן שכנע את הקטינים לבצע מעשים חמורים, ויזם עימם מפגשים.

את שיחות הווידאו שביצע עם הקטינים הקליט הנאשם ושמר במחשבו, ללא ידיעתם או הסכמתם. מעשיו החמורים גלשו אף מעבר למרחב האינטרנטי, כשנפגש עם אחד הקטינים וביצע בו מעשה חמור.

באישום נוסף ייחסה הפרקליטות לנאשם עברה של החזקת חומרי תועבה חמורים, לאחר שאותרו במחשביו מאות קבצי תמונות וסרטים שהכילו תכנים חמורים.

בבקשת המעצר כתבה עו”ד בן-עמי רויטמן: “המשיב, רופא משפחה במקצועו, ביצע לכאורה את המעשים המיוחסים לו על פני תקופה ארוכה של כחמש שנים, תוך ניצול גילם הצעיר של הקטינים שעניינם מפורט בכתב האישום, תמימותם וסקרנותם, והכל במטרה לספק את צרכיו”.

היא הוסיפה: “העובדה כי העבירות שבהן מואשם המשיב בוצעו על ידו במשך תקופה כה ארוכה, מעידה על תעוזתו הרבה ומוסיפה נדבך משמעותי למסקנה בדבר מסוכנותו”.

יצוין, כי במשטרה הדגישו כי לא נמצא קשר בין עבודתו כרופא ילדים לבין הקורבנות שהותקפו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות